Przetargi.pl
Budowa łącznika drogowego między ul. Grunwaldzką a Kolejową w Nowym Mieście Lubawskim.

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika drogowego między ul. Grunwaldzką a Kolejową w Nowym Mieście Lubawskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa łącznika drogowego między ul. Grunwaldzką a Kolejową w Nowym Mieście Lubawskim. obejmująca w szczególności następujący zakres robót budowlanych: a) wykonanie robót przygotowawczych: − rozbiórka istniejących nawierzchni, − wywiezienie gruzu na miejsce wskazane przez Zamawiającego, − roboty ziemne wykonywane koparkami z wywozem na odkład na miejsce wskazane przez Zamawiającego objętości ok. 983,20 m3, − montaż rur osłonowych dwudzielnych o śr. 160 mm, o długości ok. 22 m, b) wykonanie robót w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej: − roboty ziemne koparkami i ręczne w tym wymian wymiana gruntu na nośny o objętości ok. 1001 m3, − zastosowanie igłofiltrów o średnicy do 50 mm do głębokości 4 m – 12 m − ułożenie kanałów z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – ok. 51,5 m, − ułożenie kanałów z rur PP SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 800 mm – ok. 71,5 m, − ułożenie kanałów z rur PP SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 1000 mm – ok. 64 m, − montaż studni rewizyjnych o konstrukcji żelbetowej – 5 szt. − montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm – 8 szt., − przejścia przez ściany komór tulejami stalowymi „PS”, − wykonanie przewiertu sterowanego do średnicy 1000 mm pod ul. Kolejową o dł. ok. 10 metrów, − montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typ lekki, - 4 szt., − wykonanie wlotów i wylotów przepustów kanalizacji deszczowej – 8 szt., − wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty. c) budowa jezdni: − wykonanie koryta, uporządkowanie dna wykopu i wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na miejsce wskazane przez Zamawiającego, − wzmocnienie podłoża geowłókniną seperacyjną, − wykonanie materaców z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, − wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki o objętości 27,2 m3, − montaż krawężników betonowych na podsypce piaskowej o długości ok. 300 m, − montaż krawężników betonowych - najazdowych na podsypce piaskowej o długości ok. 40 m, − wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, − wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 16W (warstwa wiążąca) grubość po zagęszczeniu 7 cm o powierzchni ok. 760 m2 wraz z regulacją istniejących urządzeń, − wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S (warstwa ścieralna) grubość po zagęszczeniu 5 cm o powierzchni 760 m2 wraz z regulacją istniejących urządzeń, d) budowa chodnika: − wykonanie koryta, uporządkowanie dna wykopu, wywóz ziemi na miejsce wskazane przez Zamawiającego, − wzmocnienie podłoża geowłókniną seperacyjną, − wykonanie materaców z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie, − montaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej wraz z rozbiórka istn. obrzeży, − wykonanie ław betonowych pod obrzeża betonowe z oporem, − wykonanie podbudowy z mieszanki związanej cementem, − wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej, o powierzchni ok. 500 m2 wraz z regulacja urządzeń, e) wykonanie robót wykończeniowych: − dostosowanie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, wraz z regulacja urządzeń o powierzchni ok. 200 m2, dotyczy regulacji do nowej wysokości drogi (przełożenie i ułożenie na nowo) w obrębie stacji paliw, − wypełnienie przestrzeni przy nawierzchni asfaltowej po rozbiórce starego krawężnika i ustawieniu nowego krawężnika w ul. Kolejowej, terenu przy garażach., − plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego o powierzchni ok. 1200 m2, − porządkowanie terenu, − wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji wraz z humusowaniem o powierzchni ok. 1200 m2, − montaż słupków do znaków drogowych – 8 szt., − przymocowanie tablic znaków drogowych, dodatkowo D-6 na tle fluorescencyjnym – 8 szt., − montaż barier U-12a, dł. 2 m, z wypełnieniem szczebelkowym – 50 szt. − przymocowanie na jezdni elementów odblaskowych przed przejściem dla pieszych – 28 szt., − ręczne malowanie symboli farbą o powierzchni ok. 36 m2, f) roboty branży elektrycznej: − ręczne kopanie i zasypywanie rowów dla kabli, − ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. 50 mm, o długości 30 m, − wykopy ręczne dla słupów oświetleniowych i szafy oświetleniowej, − ułożenie kabli YAKXS 2x35mm2 – ok. 4 m, − ułożenie kabli YAKXS 2x25mm2 – ok. 225 m, − ułożenie kabli w rurach YAKXS 2x25mm2 – ok. 25 m, − ułożenie kabli w rurach metodą przecisku sterowanego radiowo 'kretem" - YAKXS 2x25mm2 – ok. 5 m, − montaż szafy oświetleniowej – 1 kpl., − montaż i stawianie aluminiowych słupów okrągłych o górnej średnicy słupa 60mm i wysokości 7m + fundament prefabrykowany – 9 szt., − montaż wysięgników rurowych na słupie - wysięgnik pojedynczy o wysięgu 1 m – 9 szt., − montaż przewodów do opraw oświetleniowych – 9 kpl., − montaż na słupie opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED o mocy 71W w obudowie z aluminium, z możliwością wymiany poszczególnych paneli świecących LED – 1 kpl., − montaż na słupie opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED o mocy 55W w obudowie z aluminium, z możliwością wymiany poszczególnych paneli świecących LED – 8 kpl., − montaż uziomów poziomych w wykopie, − montaż uziomów ze stali profilowanej (metoda wykonania udarowa), − badania, pomiary linii kablowej N.N. i instalacji uziemiającej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. nr 40 1020 3583 0000 3302 0011 3605 z dopiskiem „Wadium – Budowa łącznika drogowego między ul. Grunwaldzką a Kolejową w NML.” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje dzień i godzina wpływu środków na ww. rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim – pok. nr 16 (Kasa Miejska) lub dołączyć do oferty. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską w Nowym Mieście Lubawskim reprezentowaną przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Pzp, f) gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta, g) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż forma pieniężna przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający żąda, aby w sytuacji, w której dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, zostały wystawione tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja o zabezpieczeniu oferty składanej przez podmiotu wspólnie ubiegające się o zamówienie publiczne (lub lista podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, wymaganego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 14.9 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy Pzp., wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów w języku obcym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach