Przetargi.pl
Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 – drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów – Południe do drogi krajowej Nr 19 – Etap I

Powiat Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 671 463 , fax. 178 671 964
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski
    ul. Grunwaldzka 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 671 463, fax. 178 671 964
    REGON: 69058141300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 – drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów – Południe do drogi krajowej Nr 19 – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: • Budowę jednojezdniowej drogi powiatowej o długości ok. 0,6 km; • Rozbudowę jednojezdniowych dróg powiatowych nr 1388R i nr 1409R na długości ok. 1,4 km; • Rozbudowę dróg powiatowych i gminnych na odcinkach dowiązania w niezbędnym zakresie; • Budowę trzech jednopoziomowych skrzyżowań typu rondo; • Rozbudowę jednego skrzyżowania jednopoziomowego na skrzyżowanie skanalizowane; • Przebudowę lub budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, umożliwiających dostęp do terenów zlokalizowanych przy drodze; • Budowę i przebudowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych na długości ok. 3 km; • Budowę ścieżek rowerowych na długości ok. 1,5 km; • Budowę siedmiu zatok autobusowych w uzgodnionych lokalizacjach; • Budowę oświetlenia drogowego oraz innych urządzeń i instalacji zapewniających prawidłowe użytkowanie drogi; • Budowę urządzeń ochrony środowiska (ogrodzenie drogi na długości ok. 0,3 km; płotki ochronno-naprowadzające na długości ok. 0,6 km); • Budowę przepustów drogowych (pod zjazdami); • Rozbiórkę istniejącego mostu zespolonego stalowo-żelbetowego na potoku Lubcza; • Budowę nowego mostu na potoku Lubcza w km 1+629,78; • Przeniesienie kolidującej z inwestycją istniejącej kapliczki przydrożnej; • Przebudowę i budowę układu odwodnienia drogi odpowiadającego uwarunkowaniom terenowym w tym: - budowa i przebudowa rowów drogowych, - budowa i przebudowa odcinków kanalizacji deszczowej, - budowa odcinków rowów krytych, - budowa i przebudowa wylotów kanalizacyjnych dla wód opadowo – roztopowych do cieków wodnych i rowów drogowych, - budowa urządzeń oczyszczających wody opadowo – roztopowe przed wprowadzeniem do potoku Lubcza, • Przebudowę istniejącej infrastruktury zewnętrznej kolidującej z budową drogi (sieci elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, gazociągów); • Wykonanie oznakowania drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; • Rozbiórkę urządzeń budowlanych i elementów zagospodarowania terenu kolidujących z projektowaną inwestycją (m.in. elementy dróg, przepusty, ogrodzenia, fundamenty); • Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym i porządkującym, takie jak wycinka i nasadzenia zieleni, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wzmocnienie podłoża gruntowego, rozbiórki wiat przystankowych itp. 2. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne w poniżej określonym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany technologii wzmocnienia podłoża gruntowego w obrębie obiektu i dojazdów do obiektu mostowego na rzece Lubcza oraz zmiany sposobu posadowienia obiektu mostowego, przy której nie będzie konieczności prowadzenia prac w bezpośrednim zbliżeniu do linii napowietrznej wysokiego napięcia. Wykonawca powinien przewidzieć zastosowanie technologii, która pozwoli uzyskać efekt wzmocnienia podłoża oraz posadowienia obiektu nie gorszy niż określono w dokumentacji projektowej i nie spowoduje ona zwiększenia kosztów inwestycji. 3. Wskutek wprowadzenia zmian dopuszcza się możliwość zmiany ostatecznej decyzji ZRID (będącej w posiadaniu Inwestora), jednakże wszelkie opinie, uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany decyzji ZRID Wykonawca wykona własnym kosztem i staraniem. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą wpłynąć na ostateczny termin realizacji inwestycji. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą wpłynąć na ostateczny termin realizacji inwestycji. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązanie równoważne wycenia to rozwiązanie w kosztorysie ofertowym. 4. Jeżeli rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Kosztorys ofertowy. W przypadku rozwiązań równoważnych Wykonawca w kosztorysie wycenia zaproponowane rozwiązanie równoważne. 4. Jeżeli wykonawca, zaproponuje rozwiązanie równoważne: Oświadczenie, że zaproponowane rozwiązanie jest równoważne z rozwiązaniem Zamawiającego oraz: - opis techniczny, - niezbędne rysunki, - specyfikacje techniczne. 5. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 6. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach