Gmina Jedlicze ogłasza przetarg
- Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4352207 , fax. 013 4352025
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
Rynek 6 6
38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
tel. 013 4352207, fax. 013 4352025
REGON: 37044055400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kotłowni w budynku Urzędu Gminy Jedlicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - demontaż istniejących przewodów i armatury z transportem zdemontowanych materiałów na zewnatrz obiektu; - wykonanie technologii kotłowni gazowej wyposażonej w jeden kocioł żeliwny np. firmy BUDERUS lub równoważnej o mocy 105 kW ; - wymiana rurociągów rozprowadzających czynnik grzewczy z podłączeniem do istniejących pionów; - wykonanie nowej instalacji gazowej w kotłowni zgodnie z opracowaną dokumentacją; - wykonanie kanalizacji sanitarnej odpływowej od kratki ściekowej w kotłowni; - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kotłowni - ułożenie płytek podłogowych i ściennych, malowanie pomieszczenia kotłowni. Wymiana istniejących (1szt.) drzwi do kotłowni na drzwi atestowane o odporności ogniowej EI 30; - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych w kotłowni w budynku Urzędu Gminy Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykonali w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę (tzn. robotę wykonywaną na podstawie jednej umowy) o zakresie porównywalnym do stanowiącego przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł (sto tysięcy złotych) netto) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej: jednej roboty ( tzn. roboty wykonywanej na podstawie jednej umowy) o zakresie porównywalnym do stanowiącego przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 tys. zł (sto tysięcy złotych) netto. Wykaz powinien zawierać: krótki opis robót (rodzaj robót), wartość wykonanych robót (netto lub brutto) oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość robót wyrażona w innej walucie niż polska zawarta w wykazie przedłożonym przez Wykonawcę przeliczona zostanie wg. kursu NBP z dnia ogłoszenia przetargu. 3. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. VI.1.a,b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt VI.4.a).a, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.4.a).b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.4.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana grzejników i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Zdrojowego w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap IV
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z dociepleniem stropu ostatniej kondygnacji w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Mickiewicza w Radymnie
Dodano: 2016-06-20 - PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA KOTŁOWNI W BUDYNKUMIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. ZIELIŃSKIEGO 7 W JAROSŁAWIU
Dodano: 2016-06-03 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Krościenku Wyżnym - remont instalacji
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania z wymianą kotłów gazowych w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Mickiewicza w Radymnie
Dodano: 2015-10-07 - Przebudowa instalacji c.o. w budynku Publicznego Przedszkola w Zaklikowie - etap 2
Dodano: 2015-09-18 - Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą wyposażenia kotłowni
Dodano: 2015-08-21 - Przebudowa budynku dworu z przeznaczeniem na usługi opiekuńcze - Utworzenie żłobka samorządowego - Zakup wraz z dostawą wyposażenia kotłowni
Dodano: 2015-08-12 - Przebudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Radymnie przy ul. Mickiewicza - etap III - szatnie przy sali gimnastycznej.
Dodano: 2015-07-31 - Przebudowa instalacji c.o. w budynku szkoły podstawowej im. Wincentego Pola w Lesku
Dodano: 2015-06-19