Przetargi.pl
Budowa kortu tenisowego o nawierzchni trawa syntetyczna przy Zespole Szkół Publicznych w Golczewie ul. Szkolna 2

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, ul. Zwycięstwa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3860127, 3860102 , fax. 0-91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    ul. Zwycięstwa 23 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3860127, 3860102, fax. 0-91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kortu tenisowego o nawierzchni trawa syntetyczna przy Zespole Szkół Publicznych w Golczewie ul. Szkolna 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa kortu tenisowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wymiarach 36,57 x 18,27 m na istniejącej podbudowie żwirowo-piaskowej. Wykonano już podbudowę żwirowo-piaskową na gruncie rodzimym oraz odwodnienie - drenaż. Zakres robót obejmuje: a) przygotowanie podbudowy pod nawierzchnię trawa syntetyczna w postaci kruszywa łamanego, b) nawierzchnia trawa syntetyczna wraz z wszyciem linii oraz zasypaniem piaskiem kwarcowym, c) wyposażenie kortu tenisowego - słupki aluminiowe z siatką tenisową wraz z osadzeniem w podłożu. Nawierzchnia trawa syntetyczna - np. MONDOTURF P lub równoważna. Podbudowa wyrównawcza pod nawierzchnię trawa syntetyczna Podbudowę wyrównawczą pod nawierzchnię sportową należy wykonać w oparciu o recepturę producenta lub aprobatę bądź kartę techniczną danej nawierzchni. Przez podbudowę wyrównawczą należy rozumieć warstwę przepuszczalną dla wody wykonaną z kruszywa łamanego 0 - 4 mm. Grubość podbudowy wyrównawczej powinna wynosić ok. 4 cm. Warstwa zewnętrzna użytkowa: Nawierzchnia trawa syntetyczna polipropylenowa, źdźbła fibrylowane 1, odporna na promienie UV. W nawierzchnię muszą być wszyte linie, musi ona być zasypana piaskiem kwarcowym. Nawierzchnia powinna posiadać następujące parametry: Ciężar min. 6600 D tex, Grubość włókna min. 60 mikronów, Wysokość całkowita źdźbła: 17/15 mm (+/- 5%), Ciężar całkowity: >/= 2200 g/m2 , Gęstość: 40 000 włókien/m2 (+/- 5%), Wytrzymałość na rozciąganie: >/= 30,00 N/mm2 , Wytrzymałość na rozdzieranie: >/= 160,00 N. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera załączona do SIWZ dokumentacja projektowa budowy kortu tenisowego o nawietrzni trawa syntetyczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Dysponuje odpowiednimi środkami i sprzętem do wykonywania nawierzchni (podbudowy i warstwy użytkowej) bez podwykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania realizacją niniejszego zamówienia z udokumentowaniem posiadanych uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg zał. Nr 4 do SIWZ) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze w ciągu ostatnich dwóch lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat i miejsca wykonania oraz dołączone dokumenty ( np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 7. Wykonawca nawierzchni powinien posiadać następujące dokumenty (powinny być dostarczone do oferty przetargowej): - ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub równoważny dokument wydany przez niezależny uprawniony podmiot, - atest higieniczny PZH, - autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana dla instalatora na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 36 miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na ta nawierzchnię. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2-4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.golczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach