Gmina Kępno ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
- Data zamieszczenia: 2015-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
ul. Ratuszowa 1 1
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kompleksu żłobkowo - przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Hanulinie - remont kuchni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej w Hanulinie. Remontowane pomieszczenia kuchni należy połączyć z łącznikiem budowanego kompleksu żłobkowo - przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Hanulinie. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Roboty budowlane i wykończeniowe. 2) Roboty instalacji elektrycznych i słaboprądowych.. 3) Roboty instalacji wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Zamówienie nie dotyczy następujących elementów ujętych w dokumentacji projektowej - wyposażenia kuchni, Zamówieniem objęte są również: - Wykonawca zobowiązany jest dostosować miejsca podłączeń do nowego projektu dostarczonego przez Dostawcę urządzeń kuchennych oraz uzgodnić z Dostawcą miejsca podłączenia urządzeń, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia, - ułożenie płytek podłogowych R10 wraz z cokolikiem (8cm) w pomieszczeniach piwnicy (schody, komunikacja, aneks chłodniczy, pomieszczenie socjalne, WC personelu, aneks porządkowy - około 30m2), bez cokolika w miejscach gdzie są płytki ścienne, - ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach piwnicy do wysokości 2m (pomieszczenie socjalne, WC personelu, aneks porządkowy), w pozostałych pomieszczeniach piwnicy malowanie ścian do wysokości 1,5m farbą olejną (emalia olejna) a powyżej farbą lateksową odporną na zmywanie, - ułożenie płytek podłogowych wraz z cokolikiem (8cm) w pomieszczeniach parteru: (korytarz, magazyn 1, magazyn 2 - płytki antypoślizgowe klasa R10) (obieralnia, kuchnia, rozdzielnie, zmywalnia - płytki antypoślizgowe R12 V4), bez cokolika w miejscach gdzie są płytki ścienne, - ułożenie płytek ściennych w pomieszczeniach parteru do wysokości 2m (kuchnia, zmywalnia, rozdzielnie, obieralnia), w pozostałych pomieszczeniach parteru malowanie ścian do wysokości 1,5m farbą olejną (emalia olejna) a powyżej farbą lateksową odporną na zmywanie, - w kosztorysie nie ujęto wszystkich pozycji dotyczących ułożenia płytek ściennych i podłogowych, - wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi PCV w pomieszczeniach na parterze i na piętrze w ilości 9 sztuk, drzwi pomiędzy łącznikiem a kuchnią nie wchodzą w zakres zamówienia, będą zamontowane przez Wykonawcę budowy żłobka i przedszkola, Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z obiektem i terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4). 4. Zamawiający informuje, że przedmiotowa inwestycja jest finansowana w części ze środków Budżetu Państwa w ramach programu MALUCH 2015 do kwoty 64.000,00zł. 4. Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Użyte w projekcie, STWIOR czy przedmiarze robót nazwy urządzeń, materiałów oraz ich parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania materiału, urządzenia czy wyrobu danego producenta ani wskazać na dany wyrób, lub element. 1) Urządzenia równoważne. Urządzenia równoważne zaproponowane w ofercie powinny posiadać parametry techniczne, jakościowe i materiałowe nie gorsze od opisanych w projekcie i STWIOR. Jeżeli zamawiający nie sprecyzował w STWIOR parametrów jakie będzie brał pod uwagę przy ocenie równoważności urządzeń urządzenia równoważne powinny mieć zbliżoną ( do 5%) wydajność (punkt pracy ) oraz: - identyczne wykonanie materiałowe; - nie gorszą klasę energetyczną (zużycie energii); - równą bądź lepszą sprawność; Wykonawca, w ofercie jest obowiązany wskazać wszystkich producentów i typy zastosowanych urządzeń zamiennych - równoważnych oraz wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność zostanie oceniona na etapie oceny ofert. Oferty, które nie spełnią wymagań opisanych przez Zamawiającego zostaną odrzucone. 2) Materiały równoważne Wymagania Zamawiającego odnośnie jakości i zastosowanych materiałów określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) która będzie podstawowym dokumentem przy odbiorze robót oraz ocenie czy proponowane materiały są równoważne i spełniają oczekiwania Zamawiającego. Zamawiający dopuści do stosowania tylko materiały o parametrach nie gorszych niż opisane w STWiOR. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: 45262620-3 Ściany nośne 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul Szkolna - etap III
Dodano: 2016-06-24 - Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul Szkolna - etap III
Dodano: 2016-06-08 - Modernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu, obejmująca przebudowę pracowni dydaktycznych wraz z rozbudową instalacji elektrycznej
Dodano: 2015-06-25 - dokończenie prac związanych z realizacją inwestycji pn. Budowa Tarnowskich Term w zakresie robót budowlanych
Dodano: 2014-10-21 - REMONT ZAPLECZA KUCHENNEGO W PRZEDSZKOLU NR 14 W GNIEŹNIE
Dodano: 2014-05-23 - Dostosowanie budynku magazynowego TR do potrzeb Oddziałów Leczenie Uzależnień.
Dodano: 2013-09-27 - Modernizacja sanitariatów i korytarza w budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Kasprowicza w Nietążkowie przy ul. Dudycza 4
Dodano: 2013-06-12 - Adaptacja wraz z rozbudową budynku w m. Słupia p/ Kępnem na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych - Remont podłóg wraz z dostawą i montażem urządzeń dźwigowych.
Dodano: 2013-01-29 - Naprawa płytek posadzkowych na klatce schodowej Inspektoratu ZUS w Szamotułach przy ul. B. Chrobrego 17
Dodano: 2012-12-05 - Roboty konserwacyjne magazynu środków piśmiennych - budynek nr 22 przy ul. Wojska Polskiego w Poznaniu
Dodano: 2012-07-30