Przetargi.pl
BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI GORZYCA - ETAP II

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWO-REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI GORZYCA - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn„ Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego w miejscowości Gorzyca” - etap II, na terenie działki nr 188/1 i 243, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: budowę wiaty na imprezy plenerowe o wymiarach 5 x 6 m. wykonanie siłowni plenerowej obejmującej montaż 4 urządzeń do ćwiczeń, wykonanie utwardzenia terenu, ciągów pieszych, dojść z kostki betonowej powierzchnia około 460 m2; wykonanie placu manewrowego z kostki betonowej obramowanego krawężnikiem na ławie betonowej z odporem, powierzchnia placu ok. 271 m2, wykonanie miejsc parkingowych z kostki betonowej obramowanej krawężnikiem na ławie betonowej z odporem, powierzchnia parkingu ok 203 m2 , wykonanie trawników dywanowych siewem – powierzchnia ok 191 m2 . 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3) W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4) Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn.: „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego w miejscowości Gorzyca”, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w ppkt. 1). W roku 2016 został zrealizowany I etap inwestycji obejmujący budowę boiska o nawierzchni trawiastej, piłkochwytów, ogrodzenia terenu, placu zabaw oraz przyłącza elektroenergetycznego wraz z oświetleniem terenu. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp; uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagany okres gwarancji a wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach