Przetargi.pl
Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r. Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Przedmioty dodatkowe: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie SP Nr 19 w Elblągu, w skład którego wchodzi: plac zabaw z siłownią na powietrzu, boisko wielofunkcyjne oraz skocznia do skoku w dal. Lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 19 ul. Urocza 4, Elbląg. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ: 1) przedmiar robót: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO-SPORTOWEGO „WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW”, RENOWACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ PRZEBUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY SP NR 19 ADRES: Elbląg, ul. Urocza, działki nr 592/10 i 592/11 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0010) INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Podstawą do ustalenia ceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar ma charakter pomocniczy i nie jest podstawą do wyliczenia ceny dla zakresu zamówienia określonego w § 1 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) projekt budowlany: PROJEKT BUDOWLANY NA ZGŁOSZENIE OBIEKT: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO-SPORTOWEGO „WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW”, RENOWACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ PRZEBUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY SP NR 19 ADRES Elbląg, ul. Urocza, działki nr 592/10 i 592/11 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0010) INWESTOR Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg KATEGORIA OBIEKTU BUD.: V 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO-SPORTOWEGO „WIĘCEJ RUCHU DLA MALUCHÓW”, RENOWACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO ORAZ PRZEBUDOWA SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY SP NR 19 ADRES OBIEKTU Elbląg, ul. Urocza, działki nr 592/10 i 592/11 (jednostka ewidencyjna M. Elbląg, obręb 0010) INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg 3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 3.1. przygotowanie terenu i rozbiórek elementów istniejących, 3.2. budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego „Więcej ruchu dla maluchów” wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia: 1) wioślarz + jeździec – 1 kpl., 2) narciarz + stepper – 1 kpl., 3) krzesło do wyciskania + prasa nożna – 1 kpl., 4) ławka + prostownik pleców – 1 kpl., 5) orbitrek + rower – 1 kpl., 6) koła tai-chi – 1 kpl., 7) surfer + twister – 1 kpl., 8) biegacz podwójny – 1 kpl., 9) trampolina – 1 szt., 10) okrągły stół do tenisa stołowego – 1 szt., 11) stół do gry w szachy i chińczyka – 1 szt., 12) stół do gry w piłkarzyki – 1 kpl., 13) nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa, 14) chodniki i place z kostki betonowej, 15) ławka z oparciem – 3 szt., 16) kosz na śmieci – 4 szt., 3.3 renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz z dostawą i montażem wyposażenia: 1) bramka z koszem do mini piłki nożnej / koszykówki – 2 kpl., 2) wyposażenie do siatkówki i tenisa ziemnego – 1 kpl. 3.4. budowa skoczni do skoku w dal, 3.5. wykonanie i zamontowanie tablic: 1) tablica z regulaminem użytkowania kompleksu rekreacyjno-sportowego, boiska i skoczni do skoku w dal, 2) tablica informacyjna o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2016 wg wzoru Zamawiającego. Tablice muszą być wykonane z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych. Tablica 1) musi posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku), tablica 2) musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Wzór tablicy 2) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści każdej z tablic przed jej zamontowaniem. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę Usługi Budowlane COR-CAD mgr inż. Piotr Koroblewski w Pasłęku, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia odpowiednie aprobaty i atesty. 3) Urządzenia dostarczone w ramach zamówienia będą urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placu zabaw. 5) Urządzenia zabawowe muszą być wielokolorowe i posiadać tabliczki znamionowe, a urządzenia typu fitness instrukcję użytkowania na każdym urządzeniu siłowym. 6) Urządzenia muszą być objęte minimum 36-miesięczną gwarancją. 7) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 8) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia. 9) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 10) Wszystkie elementy zamówienia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 11) Plac zabaw dodatkowo musi spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów Zabaw: PN-EN 1176:2009 od 1 do 7. Lista norm pod linkiem: http://placezabaw.org/info/normy-place-zabaw 5. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 12. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach