Przetargi.pl
Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach w gminie Lichnowy

Gmina Lichnowy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2712723 , fax. 055 2712723
  • Data zamieszczenia: 2011-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lichnowy
    ul. Tczewska 6 6
    82-224 Lichnowy, woj. pomorskie
    tel. 055 2712723, fax. 055 2712723
    REGON: 17074784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lichnowy.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach w gminie Lichnowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje budowę kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ulicy Lachowicza na działce nr 159 w Lichnowach. W ramach inwestycji zaplanowano: - budowę boiska do tenisa ziemnego o nawierzchni ceglastej na podbudowie z kruszywa naturalnego z ogrodzeniem z siatki stalowej powlekanej (wraz z montażem słupków do tenisa ziemnego i ławkami), - budowę boiska do piłki plażowej (wraz z montażem słupków do siatkówki i ławkami), - zagospodarowanie terenu: postawienie altany (wiaty grilowej) o konstrukcji drewnianej o wymiarach: 3,32 x 4,72; miejsce na ognisko wraz z ławkami, dojścia piesze o nawierzchni żwirowej, chodniki, droga wewnętrzna i miejsca postojowej przy placu zabaw z kostki brukowej na podbudowie zgodnej z przeznaczeniem. Charakterystyczne parametry planowanej inwestycji: - powierzchnia całkowita działki - 2492,25 m2, - altana - 15,67 m2, - powierzchnia boisk - 873,48 m2, - trakty piesze, drogi i dojazdy - 242,82 m2, - parking - 54,00 m2, - nawierzchnie trawiaste - 1306,28 m2. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jako zał. nr 6 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, itp. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 15 lipca 2011 r. Zadanie 2 Zakres zadań przewidzianych do wykonania obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw: zestaw dwuwieżowy, karuzela 4-siodełkowa, sprężynka typu Konik, huśtawka 2 - osobowa deska, huśtawka wagowa, piaskownica ze stolikiem i ławki. Wszystkie elementy powinny zostać wykonane z okrąglaków drewnianych szlifowanych, impregnowanych ciśnieniowo, malowanych farbami wodorozcieńczalnymi do drewna do zastosowania na zewnątrz. Dodatkowe elementy uzupełniające zestawy powinny zostać wykonane z włókna szklanego, sklejki, rur stalowych bez szwu, sprężyn stalowych, łańcuchów ocynkowanych i lin oraz opon i elementów gumo pochodnych. Wszystkie śruby montażowe muszą zostać zabezpieczone kapslami z tworzywa sztucznego lub gumy. Zakres zadania obejmuje także uporządkowanie terenu zielonego wraz z dokonaniem nasadzeń z drzew i krzewów zimnozielonych. Przed dokonaniem nasadzeń należy zabezpieczyć grunt geowłókniną i zasypką z odkwaszonej kory. Wszystkie urządzenia bezwzględnie muszą posiadać aprobaty techniczne i certyfikaty upoważniające do stosowania na ogólnodostępnych placach zabaw, które należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu montażu elementów. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Przedmiar robót, dołączony do SIWZ jako zał. nr 9 jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja techniczna. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, itp. Termin wykonania zamówienia - przewidywany termin rozpoczęcia 15.06.2011r. (tj. po zakończeniu robót ziemnych i wykonaniu boisk); termin zakończenia do dnia 15 lipca 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Zadanie 1 Wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 07.02.2011r. na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zadanie 2 Wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 07.02.2011r. na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach