Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Łużańskiej i Zespole Szkół w Łużnej.

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38322 Łużna, Łużna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634
    38322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
    REGON: 49189246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Łużańskiej i Zespole Szkół w Łużnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Łużańskiej i Zespole Szkół w Łużnej na terenie Gminy Łużna, inwestycja zostanie dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej 2017. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, obejmujące poszczególne obiekty: część I - boisko sportowe przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Woli Łużańskiej, oraz część II - boisko sportowe przy Zespole Szkół w Łużnej. Informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia poszczególnych części, kodów CPV, terminów wykonania, kryteriów oceny ofert zawarte są w dalszej treści ogłoszenia w załączniku Nr 1 INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie I i II części zamówienia w szczególności należy: 1) sporządzenie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo – terminowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, 2) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, 3) ustanowienie kierownika budowy, 4) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 8) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 9) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 10) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, 11) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację, 12) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., 13) ubezpieczenie budowy, 14) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla I części zamówienia - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), - dla II części zamówienia - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zł. Nr 1 do SIWZ. 2. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23. 4. Dokument ustalający pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 5. Potwierdzenie złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach