Przetargi.pl
Budowa kolumbarium na terenie cmentarzy: Lipowego i Centralnego w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolumbarium na terenie cmentarzy: Lipowego i Centralnego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolumbarium na terenie: 1. cmentarza Lipowego w Gliwicach przy ul. Poniatowskiego; 2. cmentarza Centralnego w Gliwicach przy ul. Kozielskiej. Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 - Budowa kolumbarium na terenie cmentarza Lipowego w Gliwicach, Część 2 - Budowa kolumbarium na terenie cmentarza Centralnego w Gliwicach. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną dowolnie wybraną część bądź na dwie części. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ. DOTYCZY CZĘŚCI 1: Budowa kolumbarium na terenie cmentarza Lipowego w Gliwicach: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolumbarium na terenie cmentarza Lipowego przy ul. Poniatowskiego w Gliwicach zgodnie z dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1. Roboty przygotowawcze: - ogrodzenie i zabezpieczenie terenu; 2. Roboty ziemne: - wykonanie wykopów fundamentowych; - wykonanie korytowania pod nawierzchnie. 3. Roboty zasadnicze: - roboty betonowe, murarskie, kamieniarskie; - wykonanie nawierzchni; - wykonanie trawnika i jego pielęgnacja w okresie roku od odebrania całego przedmiotu umowy. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Dokumentacja techniczna 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Przedmiar robót UWAGA: Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem nazw producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Pozostałe warunki wykonania robót: 1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 2. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. 3. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 5. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 6. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - dokumentację powykonawczą, - wypełniony dziennik budowy, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną. 7. Do dnia odbioru Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu i usunięcia wszelkich zbędnych zabezpieczeń i materiałów. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Wytyczenia obiektów przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego z wpisem do dziennika budowy, a po zakończeniu robót do wykonania inwentaryzacji powykonawczej i naniesienia zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Gliwice. 3. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 4. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały cmentarza i okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 5. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wykonywania prac w sposób nie utrudniający funkcjonowania cmentarza, w terminach uzgodnionych z kierownikiem cmentarza i inspektorem nadzoru. 7. Wykonywania robót wyburzeniowych i ziemnych z zachowaniem szczególnej ostrożności przy istniejącej infrastrukturze oraz w rejonie istniejących drzew, krzewów i ich systemów korzeniowych. W razie potrzeby roboty w sąsiedztwie korzeni należy wykonywać ręcznie. 8. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek i wykopów. 9. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 10. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż. 11. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 12. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zaprzestania prowadzenia wszelkich prac na czas trwania ceremonii pogrzebowych w sektorze wykonywania robót. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonany trawnik licząc od daty odbioru końcowego oraz 12 miesięcznej rękojmi na wykonany trawnik licząc od daty odbioru końcowego. DOTYCZY CZĘŚCI 2: Budowa kolumbarium na terenie cmentarza Centralnego w Gliwicach: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie budowy kolumbarium na terenie cmentarza Centralnego przy ul. Kozielskiej w Gliwicach – etap II. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1. Roboty ziemne: - rozbiórki resztek nawierzchni istniejących; - roboty ziemne – korytowanie. 2. Nawierzchnie: - podbudowy; - nawierzchnie z kostki betonowej szarej 8 cm oraz z kostki grafitowej; - pas nawierzchni z kostki łupanej granit strzegomski 8 x 10 cm; - warstwa żwirowa – otoczaki; - obrzeża betonowe. 3. Kolumbaria, typ B, 5 kpl.: - konstrukcje żelbetowe zbrojone; - ściany środkowe oraz okładziny z cegły klinkierowej szarej; - nakrywa kamienna – granit strzegomski. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według projektu budowlano – wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Przedmiar robót 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Projekt budowlany oraz projekt zamienny UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem nazw producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.), a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Istotne warunki zamówienia: 1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. 4. Roboty winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta. 5. Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami ziemnymi. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 8. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót; - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym; - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach; - dokumentację powykonawczą; - odpowiednie wpisy do dziennika budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zaprzestania prowadzenia wszelkich prac na czas trwania ceremonii pogrzebowych w sektorze wykonywania robót. Wymagany termin gwarancji: Część 1: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy (z wyłączeniem trawnika) - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Część 2: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: Część 1: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy (z wyłączeniem trawnika) - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. Część 2: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215400-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część 1: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Część 2: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Część 1 i 2: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach