Przetargi.pl
Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Grabianka w kierunku Augustówki na terenie Gminy Osieck

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-445 Osieck, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6857026 w. 14 , fax. 025 6857090
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 1 1
    08-445 Osieck, woj. mazowieckie
    tel. 025 6857026 w. 14, fax. 025 6857090
    REGON: 00054171800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Grabianka w kierunku Augustówki na terenie Gminy Osieck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej DN125 PEna terenie wsi Grabianka w kierunku miejscowości Augustówka, Gmina Osieck, pow. otwocki, woj. mazowieckie, obejmującej, Rurociąg tłoczny PE100 DN 125 o długości 1416 mb, od istniejącej studni rozprężnej do projektowanej studni rewizyjnej St 4,studnie rewizyjne na kanale tłocznym umożliwiające płukanie rurociągu, żelbetowe o średnicy 1,2 m z włazem żeliwnym typu ciężkiego, wyposażone w zawór kulowy przelotowy i złączkę strażacką DN50 3 szt. ,Przejście pod torami PKP przewiertem w rurze osłonowej PE100 RC PN10 DN250 długości 35,0 m wraz z wykonaniem dwóch studni kontrolnych betonowych. Przejście pod gazociągiem DN100 przewiertem w rurze stalowej osłonowej ? 219x6,7 długości 17,0 m.,Budowany odcinek rurociągu tłocznego stanowi część rozbudowy istniejącego systemu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Osieck, o zbiorczy system kanalizacyjny w miejscowości Augustówka . Jest to fragment odcinka tłocznego od istniejącej studni rozprężnej w miejscowości Grabianka (gdzie zbiorczy system kanalizacyjny został wybudowany w pierwszej połowie 2015 r.), w kierunku miejscowości Augustówka, z przekroczeniem trasy kolejowej relacji Skierniewice Łuków i przejściem pod gazociągiem. Zakres robót do wykonania nie zawiera żadnych przyłączy kanalizacyjnych, a jedynie kolektor tłoczny wraz z 3 studniami rewizyjnymi oraz w/w przejściami pod istniejącą infrastrukturą. Zamawiający informuje, że do zakresu prac wykonawcy należy również zaktualizowanie posiadanych uzgodnień w zakresie budowy przejścia sieci kanalizacji tłocznej pod torami PKP linia 12 Skierniewice Łuków km 93,144 w miejscowości Grabianka; gm. Osieck działka nr 275. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekt budowlano wykonawczy, Przedmiar robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia z załączonej dokumentacji projektowej jest wykonanie jedynie odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej DN125 PE o długości 1416 mb.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń i uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie).W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonania i utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. Przed przystąpieniem do robót na terenie PKP wykonawca ma obowiązek zadbać o dokonanie wszelkich uzgodnień z władzami PKP i uzyskanie wszelkich zgód na najęcie terenu PKP oraz pokryć wszelkie koszty z tym związane.wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów, zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,posiadania umów ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres co najmniej od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401)zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy. Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji wykonania prób ciśnieniowych rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej zgodnie z PN-EN 805, z których należy sporządzić protokół z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego.odbudowę nawierzchni drogi w przypadku, gdy podczas wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zostanie uszkodzona nawierzchnia.przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia zakończenia robót.sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji geodezyjnej w terminie do 15 grudnia 2015r., tj. do dnia zakończenia robót, uzyskania koniecznych zezwoleń i uiszczenia opłat u zarządców dróg za zajęcie pasa drogowego. udzielenia na przedmiot zamówienia 48 miesięcznej gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi do 48 miesięcy od następnego dnia po odbiorze końcowym. UWAGA Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z SIWZ, z dokumentacją projektową oraz STWiORB dotyczącą przedmiotowego zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 881 oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku (równoważny) w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6000 zł (słownie: sześciu tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 07.10.2015r. do godz.12:00 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.):pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach