Przetargi.pl
Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej Bralin-Kępno polegająca na wybudowaniu kolektora tranzytowego tłocznego kanalizacji sanitarnej z rur PE średnicy DN 150 mm o dł. ok. 6,5 km na trasie od Bralina do Kępna wraz z wykonaniem kompletnej przepompowni ścieków oraz włączenie wybudowanego obiektu do eksploatacji. 1.2 Zakres robót: - Kolektor tłoczny DN 150mm PE 100, SDR17 dł. 6449 mb, , - Kolektory grawitacyjne PVC DN 200 dł.35 mb, , - Kompletna przepompowni ścieków 1 szt. (polimerabeton fi 2000 mm H=4,93m, pompy 2x 24,45 kW) w tym zagospodarowanie i wyposażenie terenu przepompowni, przyłącze kablowe WLZ. . 1.3. Zamówieniem objęte są również: 1) zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby uprawnione - wg wymogów Prawa budowlanego, oraz zapewnienie kierowników robót, jak określono w § 6 ust.1, 2 umowy, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy na każdym jej etapie, w tym: wytyczenie obiektu w terenie, wskazanie granic gdyby zaszła taka konieczność, inwentaryzacja powykonawcza, sporządzenie map do celów projektowych na potrzeby opracowania projektu budowlanego zamiennego, gdyby zaszła taka konieczność, 3) uzyskanie zezwolenia na prowadzenie robót przypadających w pasie dróg publicznych oraz terenów zamkniętych: w pasie drogi krajowej (przecisk), w pasie drogowym dróg powiatowych, w pasie drogi gminnej w Kępnie (przekop), na terenie kolejowym PKP, oraz uregulowanie wszelkich opłat naliczanych z tego tytułu, 4) zabezpieczenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a w razie konieczności opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, 5) odtworzenie nawierzchni wszelkich dróg, chodników, parkingu do stanu poprzedniego, 6) dopełnienie wszelkich zaleceń, czynności, powiadomień wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych, 7) przeprowadzenie : * wszelkich wymaganych badań zagęszczenia gruntu i podłoża, * wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, * rozruchu technologicznego przepompowni ścieków, * wszelkich robót i czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji (w tym opracowanie instrukcji eksploatacji, przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących przepompownię), 8) jeżeli zaszłaby taka konieczność - opracowanie projektu budowlanego zamiennego i uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę (w części, w której dokonuje się odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, niezależnie od przyczyn takich odstępstw), w tym ponowne uzgodnienia i zezwolenia, których konieczność uzyskania wynikła z powodu odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego, 9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 10) przeprowadzenie w imieniu inwestora czynności zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Kępnie i odbioru zgodnie z art. 54, 57 Prawa budowlanego, a gdyby zaszła taka konieczność uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1.4. Przy realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do 1) wykonania wszelkich robót budowlano-montażowych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 2) przy wykopach na terenie pól i łąk: zdejmowania warstwy ziemi humusowej na odkład, przy zasypkach odtworzenie wierzchniej warstwy humusowej, 3) wywóz nadmiaru urobku poza teren placu budowy, 4) kompletne zagospodarowanie i wyposażenie przepompowni ścieków, 5) włączenia wybudowanego odcinka w istniejącą sieć kanalizacyjną po obu stronach -zgodnie z projektem. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. . 1.6. W terminie do dnia 30 listopada 2012 roku Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przerobu robót budowlano-montażowych wynikających z niniejszej umowy (i umożliwiających wystawienie faktury) na kwotę co najmniej 800.000.,-zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) netto. . 1.7. Roboty budowlane będzie można rozpocząć po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę. Zamawiający złożył wniosek o udzielenie pozwolenia w dniu 19.07.2012r. Przewidywany termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę - ok. połowy września 2012r. Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego jeżeli w tym terminie nie będzie posiadał pozwolenia na budowę. Jeżeli Zamawiający nie uzyska prawomocnego pozwolenia na budowę w terminie do dnia 01.10.2012r. możliwe są zmiany umowy - jak określono w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. 1) termin zakończenia wszelkich robót budowlanych - nie dłużej niż pięć miesięcy licząc od daty zawarcia umowy i daty uprawomocnienia się pozwolenia na budowę, 2) termin ukończenia wszelkich procedur odbiorowych, przeprowadzenia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym ukończenia czynności odbiorowych, których mowa w §1 ust.4 pkt 10 - do dnia 30 kwietnia 2013r. - z zastrzeżeniem pkt B.2.7. SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach