Przetargi.pl
Budowa kładki nad ul. gen. N. Sulika oraz ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż ul. gen. N. Sulika na odcinku od skrzyżowania ul. K. Ciołkowskiego z ul. gen. N. Sulika do kładki nad ul. gen. N. Sulika w Białymstoku.

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49 , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65
    REGON: 000515000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kładki nad ul. gen. N. Sulika oraz ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż ul. gen. N. Sulika na odcinku od skrzyżowania ul. K. Ciołkowskiego z ul. gen. N. Sulika do kładki nad ul. gen. N. Sulika w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kładki pieszo – rowerowej nad ul. gen. N. Sulika oraz ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż ul. gen. N. Sulika na odcinku od skrzyżowania ul. K. Ciołkowskiego z ul. gen. N. Sulika do kładki nad ul. gen. N. Sulika w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną o długości około 580 mb zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 2. Zakres prac budowlanych obejmuje: 1) budowę kładki pieszo – rowerowej nad ul. gen. N. Sulika: a) wykonanie fundamentowania pod obiekt, b) wykonanie korpusów podpór, c) montaż stalowej konstrukcji kładki, d) wykonanie żelbetowej płyty kładki, schodów i pochylni, e) wykonanie murów oporowych, f) wykonanie wyposażenia kładki, schodów i pochylni, 2) budowę ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż ul. gen. N. Sulika w Białymstoku o długości około 492 mb, w tym: a) wykonanie prac rozbiórkowych, b) wykonanie robót ziemnych (wykopy, nasypy, plantowanie), c) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego, d) pionowa regulacja istniejących naziemnych elementów infrastruktury technicznej, e) wykonanie zieleni drogowej, 3) dokonanie przesadzeń drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, wykonanie wycinki drzew, 4) budowę niezbędnej infrastruktury technicznej: odwodnienie, sieć teletechniczna, oświetlenie i urządzenia elektroenergetyczne, 5) pełną obsługę geodezyjną (w tym inwentaryzację powykonawczą w ilości 5 egz.), 6) badania zagęszczenia gruntu oraz inne badania i pomiary. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. w Gdańsku, ul. Jana Uphagena 27, 80-237 Gdańsk-Wrzeszcz, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdziałem XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. UWAGA Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej na terenie inwestycji. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich robót dotyczących branży mostowej, tj.: - wykonanie fundamentowania pod obiekt, - wykonanie korpusów podpór, - montaż stalowej konstrukcji kładki, - wykonanie żelbetowej płyty kładki, schodów i pochylni, - wykonanie murów oporowych, - wykonanie wyposażenia kładki, schodów i pochylni oraz branży drogowej, tj.: - roboty ziemne, - roboty przygotowawcze, - podbudowy, - układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic (krawężniki, chodniki, obrzeża) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 40 000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Budowa kładki nad ul. gen. N. Sulika oraz ścieżki rowerowej (…) w Białymstoku”. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem), kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach