Przetargi.pl
Budowa kładki dla pieszych zlokalizowanej w ciągu drogi powiatowej Nr 1325W w miejscowości Ruda Talubska

Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6822215
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie
    ul. Przemysłowa 45 45
    08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie
    tel. 025 6822215
    REGON: 01482375900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kładki dla pieszych zlokalizowanej w ciągu drogi powiatowej Nr 1325W w miejscowości Ruda Talubska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie budowy kładki dla pieszych zlokalizowanej w ciągu drogi powiatowej Nr 1325W w miejscowości Ruda Talubska. Roboty będą prowadzone w następującej kolejności: 1. Demontaż barieroporęczy i rozbiórka belki podporęczowej istnieją
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt. 5 i 6 instrukcji dla wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r Nr 223, poz. 1655. z późniejszymi zmianami) na załączniku Nr 1 Oświadczenie. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia. 5. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 6. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 7. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z danymi na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 8. Wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego. 9. Wstępny harmonogram robót. 10. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika. 11. Zaakceptowany wzór umowy na wykonanie robót objętych zamówieniem. 12. Doświadczenie zawodowe. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach