Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy stawie w Bliznem Jasińskiego wraz z budową kładki dla pieszych

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy stawie w Bliznem Jasińskiego wraz z budową kładki dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na tyłach przedszkola, wokół stawu w Bliznem Jasińskiego wraz z budową kładki dla pieszych łączącej brzegi stawu. 2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacji projektowej. 3.Zadanie obejmuje m. in. następujące roboty budowlane: 1)wykonanie jednoprzęsłowej kładki na podporach z przyczółków żelbetowych, 2)budowę ścieżek spacerowych w obrzeżach betonowych o nawierzchni ze żwiru dolomitowego, 3)dostawę i montaż ławek oraz koszy na śmieci, 4)dostawę i montaż tablicy informacyjnej, 5)wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, 6)założenie trawników wraz z przygotowaniem terenu. 4.Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania i przekazania Zamawiającemu decyzji pozwolenia na użytkowanie kładki dla pieszych w ramach dokumentacji powykonawczej. 5.Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej. 6.Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu umowy, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 4)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej. 5)Ze względu na przebieg robót w sąsiedztwie czynnych obiektów (przedszkole, zabudowa jednorodzinna) Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót budowlanych oraz zagospodarowania placu budowy. Jakiekolwiek naruszenia terenów nieobjętych dokumentacją projektową (teren przedszkola, posesji prywatnych czy dróg gminnych) należy uzgadniać z ich Właścicielami bądź Zarządcami. Wykonawca zobowiązany jest również uzgodnić wykonywanie robót budowlanych ingerujących w normalną pracę przedszkola czy funkcjonowanie domów jednorodzinnych. Plac budowy musi zostać wygrodzony ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników, Zamawiający wymaga także, w zależności od potrzeb, wyznaczenia dróg tymczasowych. 6)Zamawiający nie dopuszcza blokowania przejazdu drogami gminnymi w rejonie prowadzenia robót. Wykonawca musi uzgodnić i ponieść koszty zajęcia pasa dróg gminnych w przypadku konieczności prowadzenia robót w ich pasie. Wykonawca musi uzgodnić również z właściwym Referatem przejazd przez drogi gminne sprzętu o ponad normatywnym ciężarze określonym oznakowaniem poziomym. 7)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć na własny koszt. 8)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, budynku przedszkola lub innych elementów znajdujących się w rejonie prowadzenia robót Wykonawca bez zbędnej zwłoki naprawi uszkodzenia zawiadamiając wcześniej Zamawiającego i Użytkownika o powstałej szkodzie oraz sposobie jej naprawy. 10)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 11)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 12)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 13)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach