Przetargi.pl
Budowa kładki dla pieszych wraz z budową chodnika i mostu w ciągu drogi powiatowej nr 0302T w m. Jasiów - Etap III.

Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 17 48 , fax. 41 344 51 45
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 17 48, fax. 41 344 51 45
    REGON: 29108712000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kładki dla pieszych wraz z budową chodnika i mostu w ciągu drogi powiatowej nr 0302T w m. Jasiów - Etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na budowie kładki dla pieszych wraz z remontem mostu (nad rzeką Bobrzą) oraz budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 0302T Jasiów-Janaszów w miejscowości Jasiów, na terenie gminy Zagnańsk. Zakres robót przewiduje m. in.: a) Budowę kładki dla pieszych o konstrukcji niosącej stalowo-betonowej wykonanej z dwóch dźwigarów stalowych o przekroju dwuteowym I NP500 oraz żelbetowej płyty współpracującej o szerokości 2,00 m i grubości 14 cm. Przyczółki obiektu zaprojektowano z pojedynczych studni z kręgów betonowych fi 100 cm zakończonych górnym oczepem żelbetowym o przekroju 100x80 cm. Podpory nowej kładki zlokalizowane na istniejących stożkach przy podporach mostu, które po rozkopaniu na głębokość około 1,8 m stanowią podstawę do opuszczenia studni z kręgów na głębokość 3,0 m. Grunt z wnętrza studni zostanie wybrany i wypełniony betonem oraz zbrojeniem i połączony z górnym oczepem. Zakończenie oczepów po stronie naziomu stanowi skrzydła wspornikowe połączone oczepem. Ustrój nośny kładki stanowi żelbetowa płyta wykonana na mokro na deskowaniu opartym na dźwigarach. Odwodnienie kładki powierzchniowe grawitacyjne przy jednostronnym spadku porzecznym o nachyleniu 2% i spadku podłużnym 1% w kierunku wsi Jasiów. Stożki przy podporach kładki zostaną wykonane z gruntu nasypowego i uzbrojone kostką brukową. Dno pod kładką pozostanie w stanie istniejącym: b) Remont mostu - remont przęsła mostu wymaga wykonania całkowitej rozbiórki żelbetowej płyty ustroju nośnego, wymiany dwóch skrajnych belek na nowe oraz wykonania nowej żelbetowej płyty współpracującej o zwiększonej grubości do 18cm z betonu B-30. Betonowe trzony podpór skrajnych wymagają napraw powierzchniowych oraz wzmocnienia ścian czołowych dodatkowym żelbetowym płaszczem ochronnym. Istniejące żelbetowe skrzydełka połączone z trzonami przyczółków zostaną przebudowane w górnej części w taki sposób, aby zapewniały możliwość osadzenie słupków barier ochronnych. W tym celu przewidziano rozebranie górnej części skrzydeł na głębokość 0,50 m i wykonanie nowych oczepów; natomiast zewnętrzne powierzchnie skrzydeł będą zabezpieczone powierzchniowo powłokami ochronnymi z użyciem materiałów N-PCC. Z uwagi na projektowaną przebudowę górnej części skrzydeł oraz korektę niwelety jezdni, zostanie wykonana nowa konstrukcja nawierzchni na moście i poza mostem na dojazdach. Nową nawierzchnie z podbudową należy wykonać na odcinku po 6,0m licząc od końca skrzydeł i między skrzydłami. Na pozostałym odcinku w granicach robót drogowych istniejąca nawierzchnia zostanie sfrezowana na głębokość 4cm i zostanie wykonana nowa warstwa ścieralna. -2- Odwodnienie mostu z poziomu nawierzchni rozwiązano w nawiązaniu do projektowanego odwodnienia chodnika dla pieszych. Wykorzystano studzienki odwodnienia ulicznego które są usytuowane poza mostem. Odpływ ze studzienek do betonowego ścieku segmentowego pod chodnikiem, a dalej rowem otwartym do rzeki; c) Budowę chodnika - zlokalizowanego w pasie drogowym, bezpośrednio przy jezdni na poboczu drogi po stronie prawej, odcinki: od km: 0+061 do km: 0+113 od km: 0+135 do km: 0+205 oraz od km: 0+350 do km: 1+278 (łącznej długości 1050 mb). Szerokość chodnika przyjęto 1,5 m. W km 0+064 przejście dla pieszych. W obrębie przejścia dla pieszych należy wykonać obniżenie krawężnika do +2cm ponad krawędź jezdni. Nawierzchnię chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego oraz szarego na przejazdach przez chodnik. Przy budowie chodnika należy uwzględnić przebudowę istniejących zjazdów. Na zjazdach należy wykonać obniżony chodnik do +4cm ponad krawędź jezdni. Należy również wykonać poszerzenie jezdni do szerokości 5,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 zł.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji dłuższy niż 3 lata
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach