Przetargi.pl
Budowa kanalizacji w Gminie Kobierzyce etap II – budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej – zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji w Gminie Kobierzyce etap II – budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej – zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji w Gminie Kobierzyce etap II – budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej – zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Niniejsze zamówienie stanowi rozszerzenie inwestycji pn. „Budowa kanalizacji w gminie Kobierzyce” o budowę dodatkowych odcinków kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej. Wykonawca w/w zadania jest w trakcie realizacji prac, których zakończenie planowane jest na koniec 2020r. - w związku z czym może nastąpić konieczność koordynacji prac na obu inwestycjach. 3. Zamówienie obejmie opracowanie, na podstawie koncepcji wykonanej przez spółkę ADESI sp. z o.o., kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej, w szczególności projektów budowlanych oraz projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i niezbędnych decyzji administracyjnych oraz budowę wybranych odcinków kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla miejscowości: „Nowe Kobierzyce” (północna część miejscowości Kobierzyce), Pełczyce, Księginice, Chrzanów, Racławice Wielkie, Żerniki Małe, Krzyżowice, Kuklice. 4. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). 5. Wykaz działek, do których należy zaprojektować i wybudować odcinki sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowych zamieszczono w pkt. 1.4 Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej również PFU). 6. Orientacyjne parametry / elementy sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej przewidziane do zaprojektowania i wykonania w ramach zamówienia obejmą odpowiednio:  kanały sanitarne grawitacyjne ok. 2,4 km  odcinki przyłączeniowe kanalizacji do granicy posesji ok 0,2 km  rurociągi sieci wodociągowej ok. 1 km. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno – Użytkowy (cz. III Wymagania Zamawiającego). Uwaga: Załączone w Części Informacyjnej PFU dokumentacje – tj. projekty budowlane i projekty wykonawcze są tylko materiałem informacyjnym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań wykonania zadania. 8. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. Przedłożenie w terminie 14 dni po podpisaniu umowy szczegółowego Harmonogramu rzeczowo - finansowego, obejmującego m.in.: 8.1.1. uszczegółowienie ceny umownej w rozbiciu na wartość dokumentacji projektowej oraz poszczególnych robot budowlanych (sieci wodociągowe, kanalizacyjne, odtworzenie nawierzchni); 8.1.2. dla etapu projektowania: należy uwzględnić kolejność, w jakiej Wykonawca będzie realizował prace projektowe oraz pozostałe czynności niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia realizacji prac budowlanych, z wyraźnym zaznaczeniem terminu opracowania projektu budowalnego oraz projektów wykonawczych we wszystkich branżach; 8.1.3. dla etapu realizacji robót: należy uwzględnić kolejność w jakiej Wykonawca zamierza realizować roboty, planowane daty rozpoczęcia i zakończenia robót, ew. rezerwy czasowe, szacowane przeroby i płatności w układzie miesięcznym; Wraz z harmonogramem Wykonawca przedłoży plan płatności. Plan płatności musi uwzględniać, iż wartość dokonanych płatności przez Zamawiającego w poszczególnych latach realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnień, decyzji, postanowień, wypisów, wyrysów itp. i dokonanie płatności za ich uzyskanie; 3. Wykonawca zobowiązany będzie do składania w imieniu Zamawiającego związanych z realizowanym projektem wniosków wraz z dokumentacją. Koszty z tym związane winne być ujęte w ofercie Wykonawcy; 4. Wykonawca opracuje w wersji elektronicznej oświadczenie inwestora o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane załączając komplet potwierdzających to prawo, uprzednio uzyskanych dokumentów; 5. Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także: uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg, dokonywanie płatności związanych z decyzjami (w tym również za zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych – po stronie Zamawiającego) i uzgodnieniami; 6. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego oraz z przedsiębiorstwem wodociągowo – kanalizacyjnym. Zakres działania Kobierzyckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, zwanego dalej również KPWiK w ramach realizowanego zadania jest następujący: uzgadnianie projektów, uczestniczenie w Radach Technicznych oraz Radach Budowy, uczestniczenie w odbiorach; 7. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi w Nadzorze Budowlanym rozpoczęcie i zakończenie robót oraz uzyska powolnienie na użytkowanie dla zakresu objętego zamówieniem / potwierdzi brak sprzeciwu w sprawie zamiaru przystąpienia do użytkowania przedmiotowego obiektu; 8. Nadzór archeologiczny zapewnia Zamawiający (Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy z nadzorem archeologicznym – przekazywanie dokumentacji celem wydania decyzji, przekazywanie informacji o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót). 9. Wykonawca zorganizuje biuro budowy, w którym odbywać się będą rady budowy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami użytkownika. 11. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 2. Wadium powinno zostać wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, prowadzony przez Bank Spółdzielczy Kobierzyce pod numerem 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ Budowa kanalizacji w Gminie Kobierzyce etap II – budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej – zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: sjanaszkiewicz@ugk.pl w wydzielonym odrębnym pliku (np. pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także musi posiadać co najmniej następujące elementy: • nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, należy wymienić wszystkich Wykonawców), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, • kwotę gwarancji, • termin ważności gwarancji, • wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, • zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. • musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-23 Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp, 1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca o spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z poniższymi zastrzeżeniami: 1) jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawy wykluczenia i spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w wyżej wymienionym oświadczeniu; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu; 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (zalecane jest złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach