Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci do granicy posesji w ulicach Henrykowskiej i Długosza w Zduńskiej Woli

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zduńskiej Woli Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Królewska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8233197; 823 48 95 , fax. 43 8232406
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zduńskiej Woli Sp. z o.o.
    ul. Królewska 15
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 8233197; 823 48 95, fax. 43 8232406
    REGON: 73033595900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci do granicy posesji w ulicach Henrykowskiej i Długosza w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Zadanie 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1)budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Henrykowskiej z rur Ø 200 PVC o długości 1 091,00 mb wraz z odcinkami sieci do granicy posesji z rur Ø 160 PVC w ilości 43 szt. o długości ok.286,00 mb 2)budowę kanału tłocznego z rur Ø 90 PE o długości 439,50 mb 3)budowę przepompowni ścieków Ø 1200 i H = 6,0 m wraz z monitoringiem opartym na radiowym systemie przekazywania danych 4)budowę wewnętrznej linii zasilającej przepompownię Oraz:  wymianę gruntu  odwodnienie pasa robót  odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego  zajęcie pasa drogowego zgodnie z projektem organizacji ruchu ( w posiadaniu inwestora)  zagospodarowanie ziemi z wykopów we własnym zakresie  wyłączenie wszelkich linii elektroenergetycznych na czas wykonywania robót, w zakresie niezbędnym do ich wykonania  wykonanie inspekcji telewizyjnej kanału po jego realizacji  wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna  ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia a nie wyszczególnionych przez zamawiającego. Część II - Zadanie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1)budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Długosza z rur Ø 200 PVC o długości 382,40 mb wraz z odcinkami sieci do granicy posesji rur Ø 160 PVC w ilości 22 szt. o długości ok.104,60 mb Oraz:  wymianę gruntu  odwodnienie pasa robót  wykonanie nawierzchni z tłucznia o grubości 7 cm na szerokości 5 m  zajęcie pasa drogowego zgodnie z projektem organizacji ruchu ( w posiadaniu inwestora)  zagospodarowanie ziemi z wykopów we własnym zakresie  wyłączenie wszelkich linii elektroenergetycznych na czas wykonywania robót, w zakresie niezbędnym do ich wykonania  wykonanie inspekcji telewizyjnej kanału po jego realizacji  wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna  udzielenie rocznej gwarancji na nawierzchnię z tłucznia i prowadzenie w tym czasie jej konserwacji  ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia a nie wyszczególnionych przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić mieszkańcom dojazd do ich posesji na czas trwania budowy. Uwaga: Na studniach kanalizacyjnych należy zastosować włazy żeliwne typu ciężkiego D400 o wysokości 150 mm Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: - robót związanych z montażem rurociągów i urządzeń kanalizacyjnych - operatorów koparek - robót drogowych konstrukcyjnych - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : a)dla zadania 1 „Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci do granicy posesji w ulicy Henrykowskiej w Zduńskiej Woli” : 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) b)dla zadania 2 „Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci do granicy posesji w ulicy Długosza w Zduńskiej Woli” : 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego : nr 25 1240 3305 1111 0000 2935 7123 w Banku PEKAO S.A. I Oddział/Zduńska Wola. Tytuł wpłaty: „Wadium-Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami do granicy posesji w ulicy Henrykowskiej w Zduńskiej Woli” lub „Wadium-Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci do granicy posesji w ulicy Długosza w Zduńskiej Woli” lub „Wadium-Budowa kanalizacji sanitarnej z odcinkami sieci do granicy posesji w ulicach Henrykowskiej i Długosza w Zduńskiej Woli” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. b)W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 4)Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 kwietnia 2017 r. godzina 10.00. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na rachunek zamawiającego. 5)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem w art.46 ust. 4a. ustawy Pzp. a)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach