Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego i ul. Ogrodzonka w Tuszynie.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żeromskiego i ul. Ogrodzonka w Tuszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej , tłocznej wraz z przepompowniami ścieków P1 i P2 , w ul. Żeromskiego i Ogrodzonka w Tuszynie oraz złożenie z upoważnienia Inwestora zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB w Łodzi. Zakres robót obejmuje: 1.1 - budowę kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC - o średnicy 200 mm , PN-10 typu S - SDR 34 o łącznej długości 1665,5 mb, że studniami rewizyjnymi oraz przyłączami w pasie drogi zakończonymi zaślepkami przy granicy ogrodzenia, 1.2 - budowę kanału tłocznego z rur ciśnieniowych PN-6 - średnicy 110 mm - o długości - 442,5 mb, - średnicy 90 mm - o długości - 615,0 mb, 1.3 - budowę i rozruch 2 (dwóch) kompletnie wyposażonych przepompowni ścieków P1 i P2. Budowa przepompowni obejmuje wybudowanie studni, montaż dwóch pomp w każdej z przepompowni, wyposażenie w armaturę odcinającą, zwrotną, sterująca i sygnalizacyjną, instalacje elektryczne, linię kablową połączeniową z przyłączem, szafę zasilająco-sterującą, wyposażoną w monitoring dla użytkownika oraz ogrodzenie. Wydajność pomp: - P-1, 2-pompy - każda o wydajności 7dcm3 na sek. - P-2, 2 pompy - każda o wydajności 4dcm3 na sek. 1.4 - odwodnienie wykopów na czas budowy, 1.5 - budowa przyłączy w pasie drogowym ( do granic ogrodzenia). Przyłącza o średnicy 160 mm z rur PVC, PN-10, z rur typu ciężkiego S - SDR 34, oraz rur PE TS- trójwarstwowych. 1.6 - odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników, rowu oraz skarp rowu na długości około 751 mb. 1.7 - wykonanie robót towarzyszących między innymi takich jak: - odtworzenie nawierzchni wjazdów i chodników, - przewierty pod jezdnią i przy zbliżeniu do istniejącego uzbrojenia oraz rury osłonowe na istniejącym uzbrojeniu , - wymiana gruntu na niektórych fragmentach sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej oraz zagęszczenie gruntu do wskaźnika 1,0 wraz z badaniami, - usunięcie kolizji uniemożliwiających prowadzenie prac, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni w miejscach prowadzenia robót, w wykopie otwartym w pasie jezdni, - obsługa geodezyjna budowy (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), - zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji na czas robót, - dokumentacja organizacji ruchu z uzgodnieniami, - plan bioz, - opłaty za zajęcie pasa drogowego, - sporządzenie operatu kolaudacyjnego z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul.Tuwima 28 - w 3 egz. - wszelkie badania wraz z poniesieniem ich kosztów; wskaźników, jakości, opinie, uzgodnienia, zgłoszenia, niezbędne do przekazania zadania użytkownikowi i Zamawiającemu, - przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem dostawy niezbędnych mediów i poniesieniem ich kosztów, - przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac, - oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego oraz instytucji dofinansowujących projekt, -sporządzenie niezbędnych instrukcji obsługi oraz przeprowadzenie rozruchu przepompowni ścieków P1 i P2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowania budowy sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią o łącznej długości co najmniej 2,5 km z przykanalikami w pasie drogowym, odtworzeniem nawierzchni ulic po robotach sieciowych ( 1 zadanie) , z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta została wykonana należycie ( np: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w § 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu)lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym, okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaną budową sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią o łącznej długości co najmniej 2,5 km z przykanalikami w pasie drogowym, odtworzeniem nawierzchni ulic po robotach sieciowych ( 1 zadanie), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta została wykonana należycie ( np: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.). 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 ,poz. 605 uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. Dziennik Ustaw nr 188 poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach