Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Pakoszowskiej od ul. Zamkowej do skrzyżowania z potokiem Piastówka z odejściem poza pas drogowy – Etap I.”

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl/public/?id=70693

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Pakoszowskiej od ul. Zamkowej do skrzyżowania z potokiem Piastówka z odejściem poza pas drogowy – Etap I.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Pakoszowskiej w Piechowicach. Przedsięwzięcie stanowi fragment systemu kanalizacyjnego Miasta Piechowice realizowanego w oparciu o projekt budowlany modernizacji i rozbudowy systemu wodno-kanalizacyjnego gminy Piechowice. LOKALIZACJA Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w województwie dolnośląskim, powiecie jeleniogórskim, gminie Piechowice. ZAKRES PRAC DO WYKONANIA Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nowego kolektora kanalizacji sanitarnej o średnicy Dz200mm. Kanał odprowadzający ścieki wykonany będzie z rur PVC-U, SN8, Dz200mm. Na sieci kanalizacyjnej należy wykonać studzienki kanalizacyjne betonowe systemowe DN1200mm z włazami w klasie D-400. Ścieki za pośrednictwem nowego kanału zostaną odprowadzone do projektowanej przepompowni ścieków PS-1 (wg odrębnego opracowania). PRZYKANALIKI W ramach zadania należy wykonać 7 przykanalików odprowadzających ścieki z istniejących budynków mieszkalnych. Przykanaliki wykonać z rur PVC ze ścianką litą SN8 Dz160 mm i prowadzić zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu. Na kanałach należy wykonać studzienki rewizyjne DN425 tworzywowe. MATERIAŁ KANAŁÓW Należy zastosować kanał z rur tworzywowych typu PVC-U o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2. Rury gładkościenne ze ścianką litą jednorodną. Rury łączone na kielichy z uszczelką wargową typu BL. Rury i kształtki strukturalne w szeregach wymiarowych muszą pochodzić od jednego producenta, ze względu na zapewnienie kompatybilności połączeń, związaną z zachowaniem tolerancji wymiarów oraz szczelności połączeń. STUDZIENKI KANALIZACYJNE 1. STUDNIE BETONOWE Studnie betonowe o średnicy DN1200 mm wykonać z prefabrykatów betonowych betonu o wytrzymałości min. C35/45, wodoszczelnego (W8), mało nasiąkliwego (nw≤4%), mrozoodpornego (F-50) łączonych na uszczelki gumowe z dnem prefabrykowanym i wyprowadzonymi króćcami. Studnie muszą posiadać fabrycznie zamontowane stopnie żeliwne typu ciężkiego. W studni stosować właz klasy D400, 2-lub 4 otworowy, żeliwny z wypełnieniem betonowym, bez części ruchomych, osadzone w sposób uniemożliwiający przesuwanie się. Studzienki posadowić na uprzednio przygotowanej podsypce zgodnie z wytycznymi montażu podanymi przez producenta. Wszystkie studzienki wykonywane w obszarze nawierzchni utwardzonych powinny być przystosowane do przenoszenia obciążeń statycznych i dynamicznych pochodzących od ruchu pojazdów - klasa D400. W tym celu powinny być wykonane w tzw. typie przejazdowym i posiadać pierścień odciążający przystosowany do przenoszenia obciążeń, który należy zamontować zgodnie z wytycznymi producenta danego systemu. Należy wykonać 14 studni betonowych DN1200. 2. STUDNIE TWORZYWOWE W ramach zadania należy wykonać studnie tworzywowe o średnicy DN425 mm. W skład studzienki tworzywowej wchodzą następujące elementy: kineta, rura trzonowa, pierścień uszczelniający, rura teleskopowa, właz żeliwny. Zwieńczenie studzienek na sieci należy wykonać zgodnie z PN-EN-124;2000 dla klasy obciążenia D400. Posadowienie studzienek na uprzednio przygotowanej podsypce zgodnie z wytycznymi montażu podanymi przez producenta. W tym celu powinny być wykonane w tzw. typie przejazdowym i posiadać pierścień odciążający przystosowany do przenoszenia obciążeń charakterystycznych dla grupy 4, który należy zamontować zgodnie z wytycznymi producenta danego systemu. Zaprojektowano 5 studni tworzywowych DN425. ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Nawierzchnię terenu drogi powiatowej nr 2763D odtworzyć zgodnie z warunkami zawartymi w Decyzji Zarządu Powiatu Jeleniogórskiego z dnia 9 lipca 2020 r., znak DP.7012.113.2020.I. Nawierzchnię na terenie działek, dla których nie określono warunków odtworzenia terenu należy przywrócić do stanu pierwotnego, poprzedzającego rozpoczęcie robót. CZASOWA ORGANIZACJA RUCHU. W ramach zadania należy wdrożyć projekt organizacji ruchu na czas budowy, zatwierdzony Zatwierdzeniem nr 151/2020 Starosty Jeleniogórskiego z dnia 30.07.2020r stanowiący element dokumentacji projektowej. Po zakończeniu zadania należy przywrócić projekt stałej organizacji ruchu. NADZÓR ARCHEOLOGICZNY W ramach przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy jest ustanowienie nadzoru archeologicznego, wystąpienie w imieniu Zamawiającego do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Jeleniej Górze o wydanie decyzji na wykonanie badań archeologicznych i sporządzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r, nr 109, poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO Bank Polski S.A. bank PKO PB S.A.: Nr 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z dopiskiem „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Pakoszowskiej od ul. Zamkowej do skrzyżowania z potokiem Piastówka z odejściem poza pas drogowy – Etap I.”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja winna być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniężna, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.8 i 11.9 SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana; a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym, zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych to: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 1) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów, b) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 2) SIWZ informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby, c) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 ppkt 1 – 3 S  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach