Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Okrężnej

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Okrężnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy w ulicy Okrężnej w Radomiu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami do 10 posesji oraz z 10-cioma przydomowymi przepompowniami ścieków wraz z odtworzeniem nawierzchni w/w ulicy 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym: 1) kanału sanitarnego od S-1 do S-R (studzienka rozprężna) z rur PVC o średnicy 200mm klasy SN = 8kN/m2 kanałowych kielichowych ze ścianką pełną łączonych na uszczelkę gumową o łącznej długości ok. 17,5 m, 2) studni żelbetowej o średnicy 1000 mm z włazami żeliwnymi oznaczonymi logo Wodociągów Miejskich typu ciężkiego klasy D 40 t z wypełnieniem betonowym oraz przejściami szczelnymi dla rur PVC; 3) studni małogabarytowej średnicy 425 mm z PP (studzienka inspekcyjna) 2.2. Budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w tym: 1) kanału sanitarnego ciśnieniowego z rur PE 100 SDR 17 średnicy 75 mm o łącznej długości ok. 459 m i średnicy 63 mm o łącznej długości ok. 38,5 m 2) studni rozprężnej o średnicy 1000 mm z PE szt.1 3) przyłącza kanalizacji ciśnieniowej z rur PE 100 SDR 17 średnicy 63 mm o łącznej długości ok. 255 m 4) dostawę, montaż i rozruch 10 sztuk przydomowych przepompowni ścieków bytowych z kompletnym wyposażeniem i sterowaniem. Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje zasilania energetycznego przepompowni, oraz wykonania przyłączenia domowej instalacji kanalizacyjnej do zbiorników (wykonanie w gestii właścicieli działek). Wykonawca w ramach zamówienia uwzględnia nawiercenie dla potrzeb włączenia instalacji kanalizacyjnej otworów wlotowych w ścianach przepompowni, obsadzenie uszczelek oraz zaślepienie otworów korkiem. 2.3. Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego (ul. Potkanowska w miejscu włączenia) oraz z destruktu asfaltowego (fragment ul. Okrężnej) i gruntowej na pozostałym odcinku drogi z całkowitą wymianą gruntu /Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu ziemi/; 3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 7 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych, - zarejestrowanie inwentaryzacji w MODGiK, opracowanie w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM; b) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; c) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: - zajęcie pasa drogowego; - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; - innych - niezbędnych przy realizacji zadania; d) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; e) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego; - odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania.; f) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (w tym m.in. raport z wideoinspekcji wykonanej kanalizacji sanitarnej, protokoły. g) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego; 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach