Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Rózynach - etap II.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6839128
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 058 6839128
    REGON: 00054505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Rózynach - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: - budowie kolektorów sanitarnych AodS2,A2,A3,A3-1,A3-2, A3-2-1,A4,A5,A6,BodS3,B2,B2-1,B2-2, B2-3, o długości 3.505 mb, w zlewni przepompowni P E, - budowie kolektorów sanitarnych A,A1,A2,A3,B o długości. 701 mb. w zlewni przepompowni P G, - budowie kolektorów sanitarnych: A,A1,A1-1,A1-2,A1-3,A1-3-1,A1-4, A1-4-1,A2,A3 o długości 1.437 mb. w zlewni przepompowni P D, - budowie kolektora sanitarnego A,B,B1,B1-1,B2,B3,B4,B5,B6,B7,B8,B9 o długości 3.263 mb w zlewni przepompowni P C - budowie kolektora sanitarnego A,A1,B,B1,B2,B3,B4 o długości 1.826 mb w zlewni przepompowni P B, - budowie kolektora sanitarnego A,A1,B o długości 386 mb w zlewni przepompowni P A, - budowie przyłączy od wyżej wymienionych kolektorów o łącznej długości 3.011 mb, - budowie odcinków kanalizacji sanitarnej łączących przyłącza z budynkiem lub miejscem włączenia w istniejącą instalację sanitarną o łącznej długości 1768 mb, - budowie rurociągu tłocznego ? 110 PE od przepom.P G do W3 o długości 416 mb - budowie rurociągu tłocznego ? 90 PE od P D-W5 do W4 i od P Cdo W5 o długości 899 mb, - budowie rurociągu tłocznego ? 63 PE od P B-W6-S6 i P A- W6 o długości 770 mb, - budowie rurociągu tłocznego ?50 PE o długości 81 mb - budowie rurociągu tłocznego ? 40 PE o długości. 82 mb, - budowie przepompowni ścieków PG, PD, PC, PB i PA, - wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni, - przywrócenie do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji, - wykonanie robót elektrycznych, automatyki, monitoringu i zagospodarowania terenu przepompowni. Oferowany układ sterowania pompowni musi zostać włączony do istniejącego, otwartego systemu monitoringu pompowni zgodnego z przyjętym standardem monitorowania pompowni ściekowych przez Gminę Pszczółki. Istniejące oprogramowanie wizualizacyjne POS-GPRS, oparte jest na licencjonowanym, profesjonalnym oprogramowaniu SCADA Cimplicity firmy ASTOR dostępnym powszechnie na polskim rynku. W ramach zadania włączenia do istniejącego systemu monitoringu Wykonawca musi przewidzieć koszty związane z rozbudową klucza licencyjnego SCADA i rozbudową aplikacji wizualizacyjnej oraz systemu raportowania. Istniejące oprogramowanie SCADA umożliwia wykonanie aplikacji obejmujących swoim zakresem pozostałe obiekty gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Pszczółki (oczyszczalnie, SUW, stacje podnoszenia ciśnienia, tłocznie, punkty zlewne, etc.). Nie dopuszcza się stosowania dedykowanych zamkniętych systemów monitoringu pompowni (wykonywanych tylko przez jedną firmę). Załącznikami do SIWZ są następujące dokumenty: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3. przedmiary robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z instrukcjami i zaleceniami zawartymi w ww. dokumentacji. Wszelkie zmiany technologii i wynikające z tego konsekwencje obciążają Wykonawcę. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 100.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność związaną z wykonywaniem robót, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) w okresie ostatnich 5 lat wykonali 3 zadania odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, d) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie, która pełniła 3 razy funkcję kierownika robót lub kierownika budowy przy realizacji zadania o rodzaju i wartości odpowiadającym robotom będącym przedmiotem zamówienia, e) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, f) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki określone w pkt.1. lit.a),c),d),e),f) - wspólnie, natomiast w pkt. 1. lit b), g) - każdy z osobna, c) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie, wymogi określone w pkt 1 a) oraz c) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk oferta wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. do OFERTY oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wskazanie osoby mającej pełnić obowiązki kierownika budowy z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wraz z wykazem robót odpowiadających rodzajem i wartościom robotom budowlanym objętych zamówieniem, przy których pełniła ona stanowisko kierownika robót lub budowy, e) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do OFERTY) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, f) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową pozwalającą na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do druku Oferta) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę podmiotów. 2) Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z zastrzeżeniem pkt. 1 lit. a), b), c), g). 3) Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5) Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach