Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Miłocin, Trutnowy, Cedry Wielkie w gminie Cedry Wielkie.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6836164 , fax. 058 6836166
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. Krasickiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6836164, fax. 058 6836166
    REGON: 19167494500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Miłocin, Trutnowy, Cedry Wielkie w gminie Cedry Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wybudowanie kanalizacji sanitarnej dla trzech miejscowości położonych na ternie Gminy Cedry Wielkie z włączeniami do istniejącej kanalizacji tranzytowej. Zakres rzeczowy w ujęciu ilościowym, w poszczególnych miejscowościach obejmuje: w miejscowości Miłocin - kanalizację sanitarną grawitacyjną PVC 2366,0m, - kanalizację podciśnieniową PVC 2119,0m, - kanalizację tłoczną PE 1735,0m, - pompownię próżniowo-tłoczną wraz wyposażeniem, urządzeniem i zagospodarowaniem, przyłączami oraz dojazdem 1kpl, - pompownia tłoczna wraz wyposażeniem, urządzeniem oraz dojazdem 1kpl. w miejscowości Cedry Wielkie - kanalizację sanitarną grawitacyjną PVC 1853,0m, - kanalizację tłoczną PE 29,0m, - pompownie tłoczne wraz wyposażeniem, urządzeniem i zagospodarowaniem oraz dojazdem 3kpl. w miejscowości Trutnowy - kanalizację sanitarną grawitacyjną PVC 3041,0m, - kanalizację tłoczną PE 3211,0m, - pompownie tłoczne wraz wyposażeniem, urządzeniem i zagospodarowaniem oraz dojazdem 2kpl. - oraz system telemetrii i sterowania przepompowniami z przesyłem sygnałów drogą radiową łącznie ze stacją operatorską z oprogramowaniem i wykonaniem aplikacji wizualizacji. Szczegółowo zakres rzeczowy jest określony w załączonych do SIWZ dokumentacji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w projektach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 8.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności warunkiem udziału w postępowaniu w tym zakresie jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej roboty budowlanej (inwestycji) współfinansowanej przez Unię Europejską, obejmującej kompleksowe wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej z pompowniami tłocznymi o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000 000 zł oraz jednej roboty budowlanej (inwestycji) obejmującej system kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej i ciśnieniowej z pompownią próżniowo - tłoczną, b) dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach, muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży przez okres nie krótszy niż 5 lata. Zamawiający informuje, że jedna osoba może pełnić funkcje kierownika robót kilku branż, o ile spełnia warunki dla kierownika robót danej branży. c) zatrudnienie liczone jako przeciętne zatrudnienie w IV kw 2008r., co najmniej 35 osób na podstawie umowy o pracę na okres nie krótszy niż jeden rok. 8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W szczególności warunkiem udziału w postępowaniu w tym zakresie jest: a) posiadanie przez Wykonawcę przychodu ze sprzedaży w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 10 000 000 zł brutto w każdym roku, b) posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 5 000 000zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 5 000 000zł, 8.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.2 i pkt 8.3 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dane stanowiące o spełnieniu tych warunków będą traktowane łącznie wg dokumentów składanych przez Wykonawców składających ofertę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik II.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 9.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 9.3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 9.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 9.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik II.5 (doświadczenie zawodowe). W wykazie należy wymienić roboty budowlane potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę lub Wykonawców składających wspólną ofertę warunku określonego w pkt 8.2.a). Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie (referencje). 9.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego załącznik II.4 (wykaz podstawowej kadry technicznej). Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 8.2. b) i c) SIWZ w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca lub wykonawcy składający wspólną ofertę dysponują lub będzie dysponować na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów oraz podać informację o przeciętnym zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę na czas nie krótszy niż jeden rok wg stanu na dzień 31.12. 2008r.. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają jeden taki dokument. 9.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. 9.8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 9.6. za wyjątkiem specjalisty ds. automatyki i sterowania, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w pkt 8.2.b), tj.: decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwych terytorialnie Okręgowych Izb Samorządu Zawodowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 9.9. Dokumenty określające przychody Wykonawcy - sprawozdania finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych inne dokumenty określające przychody z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu. 9.10. Dokument określający aktualną sytuację finansową Wykonawcy - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert określająca wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej. 9.11. Dokument określający udział i zakres robót podzlecanych podwykonawcą według wzoru stanowiącego załącznik nr II.3.(podwykonawcy)- wymagany w przy podzlecaniu wykonania części zamówienia w zakresie dopuszczonym przez Zamawiającego. 9.12. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zawarte w treści wzoru stanowiącego załącznik nr II.2. Oświadczenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach