Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów.

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów. Zakres planowany do wykonania jest drugim, ostatnim etapem prac przewidzianym do realizacji w latach 2009 - 2011. objętych wnioskiem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Etap pierwszy realizowany pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasionów realizowana w ramach wniosku: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów, obejmujący odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od przepompowni ścieków nr 3 do studni kanalizacyjnej oznaczonej na projekcie nr 40 oraz wykonanie 1 przyłącza kanalizacyjnego w miejscowości Jasionów. został zakończony w listopadzie 2009 r. Zamawiający posiada projekty budowlane oraz pozwolenia na budowę dotyczące realizowanej inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prac : I. Kanalizacja sanitarna wsi Jabłonica Polska 1) Przedmiot inwestycji. Inwestycja pt. Kanalizacja sanitarna wsi Jabłonica Polska obejmuje: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej, - budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej, - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne i telekomunikacyjne), - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z drogami powiatowymi i lokalnymi. Opracowaniem niniejszym objęto końcowy zakres robót niezbędny do zakończenia budowy kanalizacji sanitarnej we wsi Jabłonica Polska objęty pozwoleniem na budowę umożliwiający podłączenie 9- ciu budynków mieszkalnych. 2) Istotne parametry inwestycji. Sieć kanalizacyjna - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 160 mm - 255,0 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych ? 400 mm PVC - 9 szt., - zabezpieczenie skrzyżowań z gazociągami na budowanej kanalizacji: a) rurą ? 280×10,8 mm PVC L = 5,6 m - szt. 7, - zabezpieczenie skrzyżowań z drogami metodą podwiertu: a) rurą ochronną stalową ?324 × 10 mm, Lc = 24,0 m - naprawy dróg gminnych i dojazdowych po przekopach pospółką - 36,0 m? - wytyczenie i inwentaryzacja sieci kanalizacyjnej - 9 studzienek Przyłącza kanalizacyjne : Przyłącz 9 -ciu budynków mieszkalnych do sieci kanalizacji sanitarnej 3) Sposób wykonania robót. Wykopy liniowe - koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 m? na rozkop. Wykopy na przyłączach o ścianach pionowych - koparko - spycharka o poj. łyżki 0,15 m?. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny 4) Obowiązujące normy. PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne, PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. II.Kanalizacja sanitarna wsi Jasionów: 1) Przedmiot inwestycji. Inwestycja pt. Kanalizacja sanitarna wsi Jasionów obejmuje: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej, - budowę przepompowni ścieków - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne i telekomunikacyjne), - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z drogami powiatowymi i lokalnymi. Opracowaniem niniejszym objęto końcowy zakres robót niezbędny do zakończenia budowy kanalizacji sanitarnej we wsi Jasionów objęty pozwoleniem na budowę umożliwiający podłączenie 70 - ciu budynków mieszkalnych. 2) Istotne parametry inwestycji. Sieć kanalizacyjna - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 160 mm - 1 462,0 m, - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 200 mm - 2 972,0 m, - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 250 mm - 135,0 m, - budowa rurociągów tłocznych ? 50 mm PE - 350,0 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych ? 400 mm PVC - 103 szt., - zabezpieczenie skrzyżowań z gazociągami na budowanej kanalizacji: a) rurą ? 315×11,9 mm PVC L = 5,6 m - szt. 12, b) rurą ? 280×10,8 mm PVC L = 5,6 m - szt. 17, - zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi: a) rurą ochronną Arota typ A110PS - 4 szt. - zabezpieczenie skrzyżowań z rowami melioracyjnymi: a) rurą ? 225×8,6 mm PVC Lc = 3,0 m b) rurą ? 280×10,8 mm PVC Lc = 3,0 m c) rurą ? 315×11,9 mm PVC Lc = 6,0 m - zabezpieczenie skrzyżowań z drogami metodą podwiertu: a) rurą ochronną stalową ?324 × 10 mm, Lc = 57,0 m b) rurą ochronną stalową ?406 × 10 mm, Lc = 62,00 m c) rurą ochronną stalową ?508 × 10 mm, Lc = 15,50 m - budowa sieciowych przepompowni ścieków - 1 kpl. - budowa kabli energetycznych YAKY 4×35 mm? zasilających przepompownie Lc = 118,0 m - naprawy dróg gminnych i dojazdowych po przekopach pospółką - 128,0 m? - wypełnienie wykopu kruszywem kamiennym przy drodze gminnej - 745,92 m? - wytyczenie i inwentaryzacja sieci kanalizacyjnej - 103 studzienek + 1 przepompownia ścieków. Przyłącza kanalizacyjne : Przyłącz 70-ciu budynków mieszkalnych do sieci kanalizacji sanitarnej 3) Sposób wykonania robót. Wykopy liniowe - koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 m? na rozkop. Wykopy na przyłączach o ścianach pionowych - koparko - spycharka o poj. łyżki 0,15 m?. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny 4) Obowiązujące normy. PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne, PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. III. Kanalizacja sanitarna wsi Wzdów 1) Przedmiot inwestycji. Inwestycja pt. Kanalizacja sanitarna wsi Wzdów obejmuje: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej, - budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej, - budowę przepompowni ścieków - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z uzbrojeniem podziemnym (gazociągi, kable energetyczne i telekomunikacyjne), - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z drogami powiatowymi i lokalnymi. Opracowaniem niniejszym objęto końcowy zakres robót niezbędny do zakończenia budowy kanalizacji sanitarnej we wsi Wzdów objęty pozwoleniem na budowę umożliwiający podłączenie 40 -tu budynków mieszkalnych. 2) Istotne parametry inwestycji. Sieć kanalizacyjna - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 160 mm - 2 398,0 m, - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 200 mm - 968,0 m, - budowa rurociągów tłocznych ? 90 mm PE - 521,0 m, - budowa rurociągów tłocznych ? 63 mm PE - 564,0 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych ? 400 mm PVC - 68 szt., - zabezpieczenie skrzyżowań kanalizacji z siecią gazową na gazociągach: a) rurą stalową ? 133×5,0 mm L = 3,50 m - szt. 8 b) rurą stalową ? 194×7,1 mm L = 3,50 m - szt. 5 c) rurą stalową ? 219×7,1 mm L = 3,50 m - szt. 1 - zabezpieczenie skrzyżowań z kablami energetycznymi i teletechnicznymi: a) rurą ochronną Arota typ A110PS - 4 szt. - zabezpieczenie skrzyżowań z rowami melioracyjnymi: a) rurą ? 273×8 mm stal. Lc = 8,0 m - zabezpieczenie skrzyżowań z drogami metodą podwiertu: a) rurą ochronną stalową ?406 × 10 mm, Lc = 16,00 m - zabezpieczenie skrzyżowania z gazolinociągiem: a) rurą ochronną stalową ?406 × 8 mm, Lc = 15,0 m - przebudowa istniejącego gazociągu ?50 mm, L = 90,0 m - budowa sieciowych przepompowni ścieków - 3 kpl. - budowa kabli energetycznych YAKY 4×35 mm? zasilających przepompownie Lc = 340,0 m - naprawy dróg gminnych i dojazdowych po przekopach pospółką - 453,0 m? - wytyczenie i inwentaryzacja sieci kanalizacyjnej - 68 studzienek + 3 przepompownie ścieków. Przyłącza kanalizacyjne : Przyłącz 40-tu budynków mieszkalnych do sieci kanalizacji sanitarnej 3) Sposób wykonania robót. Wykopy liniowe - koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 m? na rozkop. Wykopy na przyłączach o ścianach pionowych - koparko - spycharka o poj. łyżki 0,15 m?. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny 4) Obowiązujące normy. PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne, PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. 4. Do w/w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - obsługą geodezyjną, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych, - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę, Szczegółowe dane dotyczące obmiarów w/w robót oraz zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej niniejszym postępowaniem; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Opis sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunków: Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Będzie ona dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie: spełnia- nie spełnia. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Status prawny (uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej niniejszym postępowaniem); W celu dokonania oceny w/w warunku niezbędne są: a) Oświadczenie , o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia: W celu dokonania oceny w/w warunku niezbędne są: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku przekształceń firmy niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności 3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu dokonania oceny w/w warunku niezbędne są: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku kierownika budowy dokumenty powinny zawierać : kserokopie uprawnień oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej regionalnie Izby Inżynierów Budownictwa 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa W celu dokonania oceny w/w warunku niezbędne są: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Poza dokumentami wymienionymi wyżej składana oferta pod rygorem odrzucenia zawierać musi: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) b) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dołączonych do SIWZ przedmiarów robót ( załącznik Nr 3) c) harmonogram rzeczowo finansowy ( załącznik Nr 4) 10.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt.6 niniejszej SIWZ tj. a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej niniejszym postępowaniem; b) posiadanie wiedzy i doświadczenia; c) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7 podpunkcie 1 a , b, c , d oraz pkt 4 lit. a niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowy o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, winno być ono złożone wraz z wymaganymi w niniejszej SIWZ dokumentami przez wykonawcę w oryginale lub formie równoważnej. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku składania dokumentów przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosowane są przepisy zawarte w § 2 ust. 2 i § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817) Dokumenty muszą być wypełnione i podpisane przez osoby wymienione w dokumentach rejestracyjnych, ściśle wg warunków i postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń , zaświadczeń powinny być opatrzone przez wykonawcę klauzulą: za zgodność kserokopii z oryginałem, data (data na dzień składania oferty) i podpis właściciela lub osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach