Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Wielka Wieś- etap II

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Wielka Wieś- etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wielka Wieś - etap II DANE PODSTAWOWE CHARAKTERYZUJĄCE INWESTYCJĘ pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wielka Wieś - etap II Kanalizacja grawitacyjna: rurociągi PVC o średnicy zewn. 160 mm (SN8) L = 860,00 m rurociągi PVC o średnicy zewn. 200mm (SN8) L = 7 560,00 m w tym fi 200 PE80 SDR 17,6; L = 72,0 m przy skrzyżowaniach z gazem wysokoprężnym g500 Przekroczenie drogi krajowej nr 94 Przewiert nr 1 na rurociągach przewodowych fi 200 PVC L= 34,00 m przewierty wykonywane rurami stalowymi przewiertowymi fi 323,9/10 L= 30,00 m dodatkowe rury przewiertowe : przewierty na rurociągach przewodowych fi 200 wykonane rurami stalowymi przewiertowymi fi 323,9 x 10; L = 21,00 m rurociągi tłoczne PE 100 PN 10 SDR 17 : rurociąg tłoczny T3, fi 110 x 6,6 L = 770,0 m rurociąg tłoczny T5, fi 110 x 6,6 L= 1 356,0 m rurociąg tłoczny T6A fi 110 x 6,6 L= 838,0 m rurociągi tłoczny PE 80 PN 6,30 SDR 21 fi 50 x 2,4 mm, L = 540,0 m fi 63 x 3,0 mm, L = 1 000,0 m Dostawa i montaż przydomowych pompowni wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp n(a odcinku pompownia/budynek mieszkalny + instalacja wewnętrzna bezpośrednio za pomiarem wraz z robotami naprawczymi po przejściu z instalacją) kpl. 16. Dostawa i montaż kompletnych pompowni strefowych wykonanych z polimerobetonu o średnicy Dn=2500 mm wraz z zasilaniem elektrycznym kpl. 3 -Zagospodarowanie pompowni strefowych: ogrodzenie z siatki metalowej + podmurówka, L= 60,00 m na słupkach stalowych obsadzonych w cokole wys. 1,5 m; rozstaw 2,4 m z rur fi 76/3,5 mm; typowe wrota w ramach stalowych na gotowych słupkach, szerokość wrot 2,40 m ( brama dwuskrzydłowa o szerokości 2 x 1,20m co daje 2,4 m i bramka szer. 1,0 m i wysokości 1,60 m Na teren pompowni P-3 doprowadzić rurociąg wodociągowy Dn 40 x 3,2 TS PE80 PN10 długości 300,0 m. Zawór czerpalny umieścić w studni z kręgów betonowych o średnicy 800 mm. Na teren pompowni P-5 również doprowadzić rurociąg wodociągowy Dn 40 x 3,2 TS PE80 PN10 długości 150,0 m. Zawór czerpalny umieścić w studni z kręgów betonowych o średnicy 800 mm Na teren pompowni P-6A doprowadzić rurociąg wodociągowy DN 40 x 3,2 TS PE80 PN10 długości 400,0 m. Zawór czerpalny umieścić w studni z kręgów betonowych o średnicy o00 mm. Teren pompowni - ( uwaga: zmiana w stosunku do opisu w przedmiarze robót) wyłożyć płytami ażurowymi wypełnionymi tłuczniem drobnym. Płyty ażurowe na podbudowie: - kamień 0,30 do 0,60 na grubości 12 do 15 cm - - kamień 0,00 do 0,35 na grubości 10 cm - - piasek na grubości 4 cm Pompownie ścieków wyposażyć w żurawiki słupowe obrotowe do demontażu pomp (dostawa i montaż) Teren pompowni należy oświetlić lampą z fotokomórką UWAGA: pompownie ścieków należy wyposażyć w system monitorowania i zdalnego sterowania w trybie kompatybilnym, z istniejącym na terenie gminy ( wspomniany system odbiega od podanego w opisie technicznym projektu i przedmiaru robót). Do celów projektowych i kosztorysowych dobrano przepompownie w oparciu o obliczenia firmy WILO POLSKA, kompletowane również przez w/w firmę. Nie dopuszcza się kompletowania przepompowni przez zastosowanie wyrobów różnych producentów i dostawców. Przepompownie stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu oraz udzielonych gwarancji Nawierzchnie drogowe: rozbiórka i naprawa nawierzchni asfaltobetonowych wraz z podbudową o powierzchni 3.765,00 m2 naprawa nawierzchni żwirowej o powierzchni 1637,00 m2 Droga dojazdowa do pompowni P-3 szerokości 4,0 m i długości L=6,0 m wraz z utwardzeniem terenu na pow. działki oraz utwardzenie istniejącej drogi na szerokości 4,0 m i długości L= około 380,0 m: Nawierzchnia z tłucznia kamiennego o pow. 1 544,00 m2 Droga dojazdowa do pompowni P-5 szerokości 4,0 m i długości 80,0 m wraz z utwardzeniem drogi i terenu na pow. działki. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego o pow. 320,0 m2 Droga dojazdowa do pompowni P-6A szerokość drogi 4,0 m i długości 60,0 m wraz z utwardzeniem drogi i terenu na pow. działki. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego o pow. 240,0 m2 UWAGA! Roboty i dostawy nie objęte przedmiarem robót, a niezbędne do ujęcia w kosztorysie ofertowym: - w zakresie zagospodarowania terenu pompowni P-3;i P-5 i P-6A Brama wjazdowa dwuskrzydłowa szer. 2,40 m wys. 1,60 m Na teren pompowni P-3 doprowadzić rurociąg wodociągowy Dn 40x3,2 TS PE80 PN10 długości 300,0 m. Zawór czerpalny umieścić w studni z kręgów betonowych o średnicy 800 mm. Na teren pompowni P-5 również doprowadzić rurociąg wodociągowy Dn 40x3,23 TS PE80 PN10 długości 150,0 m. Zawór czerpalny umieścić w studni z kręgów betonowych o średnicy 800 mm. Na teren pompowni P-6A doprowadzić rurociąg wodociągowy Dn 40 x 3,23 TS PE80 PN10 długości 400,0 m. Zawór czerpalny umieścić w studni z kręgów betonowych o średnicy 800 mm. Teren pompowni ( zmiana w stosunku do opisu w przedmiarze robót) wyłożyć płytami ażurowymi wypełnionymi tłuczniem drobnym. Płyty ażurowe na podbudowie: - - kamień 0,30 do 0,60 na grubości 12 do 15 cm - - kamień 0,00 do 0,35 na grubości 10 cm - - piasek na grubości 4 cm - wyposażenie pompowni: Teren pompownie ścieków wyposażyć w żurawiki słupowe obrotowe do demontażu pomp (dostawa i montaż) Wyposażyć w system monitorowania i zdalnego sterowania w trybie kompatybilnym, z istniejącym na terenie gminy ( wspomniany system odbiega od podanego w opisie technicznym projektu i przedmiaru robót. - dostawa urządzeń: dostawa awaryjnej pompy do ścieków firmy HONDA QP-205 SX 350l/min, 9atm lub o równoważnych parametrach - Kolizje z istniejącym drenażem: Odbudowa rurociągów drenarskich: fi5 cm przy rozstawie 12 m i dług. 5 m na jedną kolizję 100,0 m fi15 cm przy rozstawie jw. Na jedną kolizję 30,0 m UWAGA ! W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wyniknęła z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. - Wykonawca zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju zobowiązany jest przez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji i uwzględnić je w kosztach. - Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. - Określenie przedmiotu zamówienia jak w niniejszej specyfikacji i załączonych przedmiarach robót nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. - Cena ofertowa jest ryczałtową ceną ostateczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 60 tys. złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę kanalizacji sanitarnej. 2/ mieć w dyspozycji personel: - 1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia w zakresie objętym przetargiem oraz wykazać że przynależy do właściwej Izby Inżynierów - osobę z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych 3/. mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to : -2 koparko-ładowarki, -2 samochody samowyładowcze 4/. dysponować własnymi środkami finansowymi lub kredytem obrotowym lub promesą kredytową lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln. złotych. 5/. wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej minimum do kwoty 2mln. zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 2 mln zł 1.7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum : - 1 kierownik budowy posiadający uprawnienia w zakresie objętym przetargiem oraz wykazać że przynależy do właściwej Izby Inżynierów - osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych 1.8.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.9.Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.10.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum to 2 roboty budowlane odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę kanalizacji sanitarnej W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu. 1.11.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.12Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to : -2 koparko-ładowarki, -2 samochody samowyładowcze 1.13Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 1.14.Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którymwykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana od wykonawców zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 1 ml złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach