Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową i wielobranżową realizację ww. zadania inwestycyjnego, w następującym zakresie: 1) Etap I, w którego skład wchodzi wykonanie kolektorów sanitarnych: a) Rura PCV-U SN 12ø 250 mm SDR 34 kl. S lite – 406 m, b) Rura PCV – U 12ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 16 m, 2) Etap II, w którego skład wchodzi wykonanie: a) Kolektorów sanitarnych, w tym: - Rura PCV-U SN 12 ø 250 mm SDR 34 kl. S lite – 39 m, - Rura PCV-U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 1546 m, - Przewiert sterowany PE-TS SDR 11ø 250 mm - 342 m, - Przewiert rurą osłonową ø 356 mm, rurociąg przewodowy PCV, - U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 8 m, b) Rurociągów tłocznych, w tym: - Rura PE 100 PN10 SDR 17 ø 90 mm – 101 m, - Rura PE 100 PN10 SDR 17 ø 140 mm – 49 m, c) Kanałów bocznych: - Rura PCV-U SN 12 ø 160 mm SDR 34 kl. S lite – 387 m, - Rura PCV-U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 23 m, - Przewiert rurą osłonową ø 273 mm, - Rurociąg przewodowy PCV-U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 40 m, d) Przepompowni sieciowych – 2 szt. 3) Odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników itp. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej w załącznikach do SIWZ. Uwaga: Zamawiający udostępnił pełną dokumentację projektowa, które obejmuje realizację wszystkich etapów inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur, Żurczyn, Zamość gmina Szubin, natomiast przedmiot zamówienia obejmuje tylko realizację etapu I i II. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) poniesienia kosztów związanych z opracowaniem i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 2) Wykonania wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót (z zastrzeżeniem, że przedmiary maja charakter pomocniczy, poglądowy i informacyjny). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także roboty towarzyszące, w tym: 1) zaznajomienie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje; 2) wykonywanie kontrolnych wykopów każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych. Kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa funkcjonowania szkoły; 3) uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Inżynierem Kontraktu pełniącym nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 4) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy też innych obiektów, które wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia; 5) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej (w 3 egz.) oraz powykonawczy formularz cenowy (zestawienie kosztów w wersji papierowej). 4. Niezależnie od powyższych postanowień, do wykonawcy należeć będzie wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących dokumentach: 1) Wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 702 z dnia 18.11.2014 r. znak WWA.6740.548.2014.J.M wydaną przez Starostę Nakielskiego, projektów wykonawczych, uzgodnieniach i opiniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający udostępnia również przedmiary robót, z zastrzeżeniem, że przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i informacyjny. Dokumentacja projektowa stanowi załączniki do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakichkolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniem opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. w szczególności: a) obsługa sprzętu mechanicznego (np. operatorzy sprzętu), b) roboty ziemne (np. rozebranie podbudowy, wykopy i zasypywanie wykopów), c) roboty instalacyjne, montażowe branży sanitarnej (np. ułożenie kanalizacji sanitarnej), d) roboty drogowe (np. wywóz gruzu, wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni), e) wykonanie innych robót i usług nie wymienionych w punkcie a-d związanych z realizacją zamówienia. Polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium na zamówienie w kwocie 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359, ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.40.2017 na Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II Kserokopię przelewu, wpłaty Wykonawca dołącza do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. 6. W przypadku składania oferty przez konsorcjum wadium może być wniesione przez dowolny podmiot z zastrzeżeniem, że konieczne jest wyraźne wskazanie podmiotów w imieniu, których jest składane, czyli wszystkich członków konsorcjum. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium (należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert); 5) Formularz cenowy dostępny w załączniku do SIWZ na stronie zamawiającego www.bip.szubin.pl 6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach