Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Łukowica - Gmina ŁUKOWICA

Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
    Łukowica 334 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
    REGON: 00054750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Łukowica - Gmina ŁUKOWICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlano-montażowych tj. wykonanie i odbiór sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Łukowica, Gmina Łukowica. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 2-ch zadań: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łukowica na os. Wielkówka i os. Lasek - etap I - zakres robót obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej kolektora głównego o dlugości 2624 mb oraz przyłączy ( 27 sztuk)o długości łącznej 659 mb. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Łukowica na os. Lasek - etap II - zakres robót obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej koletora głównego o dlugości 1730 mb oraz przyłączy (18 szt)o długości łącznej 172 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie popdlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzajace spełnienie warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP. 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Informacja potwierdzająca, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (informacja o kierowniku budowy) w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych wraz z kserokopią o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Aktualne zaswiadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskal prawem przewidziane, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 5) Akceptacja istotnych postanowień umowy - poprzez załączenie projektu umowy z podpisaną i zaparafowaną każdą stroną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach