Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jerzykowice Wielkie

Gmina Lewin Kłodzki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8698428 , fax. 74 8698273
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lewin Kłodzki
    ul. Nad Potokiem 4 4
    57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8698428, fax. 74 8698273
    REGON: 89071812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jerzykowice Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowości Jerzykowice Wielkie: 1) kanał główny: a) kanał z rur DN 200 kamionka - 1 550,82 mb b) kanał z rur DN 150 kamionka - 845,76 mb 2) przyłącza kanalizacyjne: a) kanał z rur DN 150 PVC - 246,70 mb 3) rurociąg tłoczny a) kanał z rur DN 90 PEHD - 438,78 mb b) kanał z rur DN 75 PEHD - 36 mb 4) studzienki B45 DN 1000 - 107 szt. 5) studzienki rozprężne B45, DN 1000 - 2 szt. 6) studzienki PVC DN 400 - 31 szt. 7) pompownia P1 B45, DN 1500 8) pompownia P2 PEHD, DN 800 4. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się ponadto do: 1) zorganizowania, zagospodarowania oraz należytego zabezpieczenia i oznakowania placu budowy oraz zaplecza budowy w sposób zabezpieczający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, ponoszenia kosztów zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, zapewnienia dostawy mediów; 2) w przypadku robót w pasie drogowym, oznakowania drogi zgodnie z przygotowaną przez Wykonawcę organizacją ruchu na czas budowy, koszt zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca; 3) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego; 4) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu; 5) prowadzenia prac bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem odpowiedniej ostrożności w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi instalacjami/sieciami, 6) przestrzegania warunków zawartych w uzgodnieniach, 7) wykonania badań, prób, pomiarów i uzgodnień, odbiorów jak również wykonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 8) wykonania próby szczelności rurociągów kanalizacji sanitarnej zgodnie z PN-EN 1610, z której należy sporządzić protokół z udziałem inspektora nadzoru inwestorskiego, 9) wykonania badań kontrolnych rurociągów kamerą kanalizacyjną z utrwaleniem wyników badań na płycie DVD, 10) odbudowy nawierzchni drogi w przypadku, gdy podczas wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zostanie uszkodzona nawierzchnia, 11) udzielenia na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi do 36 miesięcy od następnego dnia po odbiorze końcowym. 12) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację tj. sporządzenie szkiców polowych przed zasypaniem urządzeń i rurociągów przed ich zasypaniem oraz inwentaryzację powykonawczą, 13) zapewnienia dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, ziemi, odpadów i śmieci; Wykonawca winien postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 15) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz przedstawicielom jednostek współfinansujących zadanie, 16) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, obejmującego pełną dokumentację powykonawczą, 17) udział w naradach roboczych - co najmniej 1 raz w miesiącu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. O/ Kudowa Zdrój, konto nr 58 1020 5095 0000 5502 0151 4199 z zaznaczeniem wadium przetargowe - ZP.271.3.2014. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 20.03.2014 r., do godz. 11:00 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana; z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zastosowanie ma art. 46 ust. 2 i 4. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3). 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2) oraz w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach