Przetargi.pl
Zarurowanie rowu melioracyjnego S-13 (km 0+554 - 0+655) w rejonie ul. Sukielickiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarurowanie rowu melioracyjnego S-13 (km 0+554 - 0+655) w rejonie ul. Sukielickiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót obejmuje: 1)zarurowanie rowu S-13 na odcinku w km 0+554-0+655 rurociągiem ? 1200 wraz z komorą monolityczną, studnią rewizyjną i obustronnym drenażem, 2)wykonanie wylotu wraz z umocnieniem dna i skarp brukiem kamiennym, 3)likwidację istniejącego przepustu DN 1200, 4)wykonanie ekranu przeciwkorzennego ReRoot 600. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych - Decyzja Prezydenta Wrocławia nr 5138/2014 z dnia 20.10.2014r. w zakresie melioracji wodnych szczegółowych oraz na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Fleszyński Marcin MF Projekt, ul. Słowiańska 6/23, 50 - 235 Wrocław. 4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 5.Wykonawca jest zobowiązany do: 1)przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 2)przygotowania zaplecza budowy, 3)sporządzenia planu BIOZ, 4)przedstawienia projektu organizacji robót, 5)prowadzenia dziennika budowy, 6)zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 7)zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych robót, 8)zapewnienia przepływu wód w rowie w trakcie prowadzenia robót, 9)oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji robót, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 10)przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), Wywóz odpadów budowlanych i składowanie na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy. 11)przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 12)stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 13)pokrycia kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 14)ścisłej współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 15)zapewnienia kompletnej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 16)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 17)zawiadomienia Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 18)usunięcia wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania protokołem zdawczo - odbiorczym Zamawiającemu, w dacie odbioru końcowego robót, 19)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: a)inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu (przekazanie 1 egz. mapy zasadniczej z naniesionymi urządzeniami wodnymi), b)protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, c)dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta, d)dziennik budowy, e)oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, f)protokoły badań i sprawozdań, 20)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 21)wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 22)udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia, 23)ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 6.Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania za straty powstałe z jego winy w wyniku zajęcia terenów na potrzeby realizacji umowy oraz za szkody w utracie pożytku w nasadzeniach trwałych. 7.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego, nadzoru autorskiego i archeologicznego, 4) dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia i zapłata umówionego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach