Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg
- Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
Haczów 573 573
36-213 Haczów, woj. podkarpackie
tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
REGON: 37044020600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jasionów realizowana w ramach wniosku: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od przepompowni ścieków nr 3 do studni kanalizacyjnej oznaczonej na projekcie nr 40 oraz wykonanie 1 przyłącza kanalizacyjnego w miejscowości Jasionów. Zakres planowany do wykonania jest jednym z etapów prac przewidzianych do realizacji w latach 2009 - 2011. objętych wnioskiem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jabłonica Polska, Jasionów, Wzdów w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. a) zakres prac : - budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od P3 do ST. 40, - budowa rurociągu tłocznego od przepompowni P3 - budowę przepompowni ścieków P3 - budowa przyłącza kanalizacyjnego b) istotne parametry inwestycji. sieć kanalizacyjna - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 250 mm - 418,0 m, - budowa rurociągów tłocznych ? 110 mm PE - 484,0 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych ? 400 mm PVC - 7 szt., - budowa sieciowych przepompowni ścieków - 1 kpl. - budowa kabli energetycznych YAKY 4×35 mm? zasilających przepompownie Lc = 697,0 m - wytyczenie i inwentaryzacja sieci kanalizacyjnej - 7 studzienek + 1 przepompownia ścieków. przyłącz kanalizacyjny - budowa przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC ? 160 mm - 31,0 m, - budowa studzienek rewizyjnych ? 400 mm - szt. 1 - włączenie istniejącej instalacji budynku do sieci kanalizacyjnej - 1 szt. c) sposób wykonania robót. ( sieć + przepompownia) Wykopy liniowe - koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 m? na rozkop. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny Sposób wykonania robót ( przyłącz kanalizacyjny) Wykopy liniowe na przyłączach o ścianach pionowych - koparko - spycharka o poj. łyżki 0,15 m?. Zasypanie wykopów - spychacz gąsienicowy o mocy do 75 kM. Zagęszczenie tłucznia, podsypek i obsypek - ubijak spalinowy wibracyjny d) obowiązujące normy. PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne PN-92/B-10735 - kanalizacja - przewody kanalizacyjne - wymagania i badania przy odbiorze. PrPN-B-10729 - kanalizacja - studzienki kanalizacyjne, Szczegółowe dane dotyczące obmiarów w/w dróg szczegółowego zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu nieograniczonym zostaną dopuszczone oferty firm, które: a) są uprawnione do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o nie zaleganiu składek na ZUS potwierdzające ,że nie zalega z opłacaniem podatków lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku przekształceń firmy niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (będące własnością Wykonawcy lub oddane do dyspozycji Wykonawcy). W przypadku oddania do dyspozycji pojazdów i personelu przez inne podmioty w celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. j) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót k) harmonogram rzeczowo finansowy 8.Wyżej wymienione dokumenty muszą być wypełnione i podpisane przez osoby wymienione w dokumentach rejestracyjnych, ściśle wg warunków i postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk w ramach zadań: 1) Budowa wodociągów na terenie gminy, 2) Kanalizacja gminy
Dodano: 2016-04-11 - Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z elementami infrastruktury technicznej odwodnienia terenów przyległych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie podłączeń budynków do istniejącego zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Pilzno
Dodano: 2015-05-28 - Budowa oczyszczalni ścieków dla Zespołu Szkół nr 1 w Przysietnicy
Dodano: 2015-05-28 - Rozbudowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk w ramach zadań: 1) Kanalizacja gminy 2) Budowa wodociągów na terenie gminy
Dodano: 2015-05-27 - Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w Gminie Zagórz
Dodano: 2015-02-20 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Rynek i ul. Ściegiennego w Pilźnie oraz przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Rynek i ul. Ściegiennego w Pilźnie
Dodano: 2015-01-19 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi, elektroenergetycznymi do przepompowni ścieków oraz wewnętrzne instalacje elektryczne w przepompowniach ścieków w m. Albigowa - Honie i m. Handzlówka
Dodano: 2015-01-19 - Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z elementami infrastruktury technicznej odwodnienia terenów przyległych - funkcjonujących na terenie miasta Mielca
Dodano: 2015-01-02