Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Godzikowice w gminie Oława z uwzględnieniem przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3133044 , fax. 071 3130199
  • Data zamieszczenia: 2010-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3133044, fax. 071 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Godzikowice w gminie Oława z uwzględnieniem przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa: 1. Kanalizacji sanitarnej fi 160-200 PVC/kamionka ; L=2 964,0 m ( w tym przewierty rurami kamionkowymi L= 51m) 2. Przyłączy kanalizacyjnych fi 160 PVC ; L= 676 m (szt.86) 3. Rurociągu tłocznego fi 90 PEHD PN10 ; L=24,5 m 4. Pompowni ścieków wraz z energetycznym zasilaniem i ogrodzeniem - szt.3, w tym: 2szt. bez pomiaru przepływu oraz 1szt. z pomiarem przepływu ścieków, pomiaru ph i pomiaru NH4 5. Przygotowanie do odbioru i użytkowania sieci ( płukanie i kamerowanie sieci o długości L= ok. 2 964,0 m ) 6. Wykonanie nawierzchni asfaltowej ( w ul. Stalowej ) - 736,0 m2 7. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego - 1157,00m2 oraz przebudowa istniejącej sieci: 1. Kanalizacja sanitarna fi 160-200 PVC ; L= 895,0 m; w tym przewierty L=81,0 m 2. Przyłącza kanalizacyjne fi 160 PVC ; L= 14 m (szt.2) 3. przebudowa pompowni z pomiarem przepływu ścieków źle wykonanej ( w ul. Stalowej) wraz z zasilaniem energetycznym i ogrodzeniem - 1 szt.; 4. Przygotowanie do użytkowania odebranych od poprzedniego wykonawcy odcinków sieci w tym w ul. Stalowej ( płukanie i kamerowanie sieci o długości ok. L= 3958,0 m ) 5. Przygotowanie do odbioru i użytkowania nie odebranych od poprzedniego wykonawcy odcinków sieci w tym ( płukanie i kamerowanie sieci o długości L= ok. 1 440 m ) 6. Przygotowanie do odbioru i użytkowania przebudowanych odcinków sieci ( płukanie i kamerowanie sieci o długości L= ok. 895,0 m ) 7. Przygotowanie do odbioru i użytkowania odcinka sieci miejskiej ( płukanie i kamerowanie sieci o długości L= ok. 350,0 m ) w uzgodnieniu z miejskim zakładem wodociągowym ZWIK w Oławie. W sytuacji stwierdzenia przez inspektora nadzoru, w trakcie kamerowania, konieczności przełożenia większej długości sieci źle wykonanej przez poprzedniego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość, że długość sieci do przełożenia może ulec zmianie. Odwodnienie wykopów będzie rozliczane każdorazowo według rzeczywistego czasu pompowania potwierdzonego przez inspektora nadzoru w dzienniku pompowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą: dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót; przywrócenie terenu do stanu pierwotnego; odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami i szkodami wyrządzonymi osobom trzecim; zgłoszenie w imieniu zamawiającego odpowiednim służbom rozpoczęcia robót; powiadamianie mieszkańców i właścicieli działek o wejściu w teren z robotami i każdorazowo uzgadnianie terminu wejścia; uzyskanie w Referacie Gospodarki Komunalnej Gminy Oława umów na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i wewnętrznych w celu prowadzenia robót; uzyskanie innych umów i decyzji zajęcia pasa dróg powiatowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oławie, dróg wojewódzkich Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich we Wrocławiu, dróg krajowych w Generalnej Dyrekcji Dróg i Autostrad oddział w Oleśnicy w celu prowadzenia robót oraz ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego oraz kosztów organizacji ruchu zastępczego ; ponoszenie kosztów związanych z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm; opłaty za wodę , energię elektryczną, opłaty za wysypisko- gruz z robót drogowych; ubezpieczenie placu budowy; wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby; koszty związane z robotami budowlanymi wykonanymi przy kolizjach z innymi sieciami; naprawę urządzeń drenarskich i zapewnienie nadzoru odpowiednich instytucji; uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą - operat kolaudacyjny ; - prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót oraz przygotowywanie dokumentów odbiorowych etapami - na żądanie inwestora ;- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowanie planu BIOZ. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie przyszłej budowy. W związku z tym, że inwestycja jest dofinansowywana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - Zamawiający wymaga od Wykonawcy stałej współpracy - szczególnie w zakresie przygotowywania wszelkich dokumentów związanych z rozliczeniem budowy w WFOŚiGW oraz przestrzegania terminów w określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, a będącym załącznikiem do umowy z wykonawcą oraz z funduszem. Przewiduje się przebudowę sieci w 2011 roku oraz budowę w 2012 roku. Zakończenie robót do 31.12.2012 r. Harmonogram realizacji robót będzie korygowany każdorazowo na życzenie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 60 000 PLN. Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do ich złożenia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach