Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Domaradz, Stara Dąbrowa

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8113046 , fax. 059 8484435
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8113046, fax. 059 8484435
    REGON: 00053490200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Domaradz, Stara Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: I) Zakres robót: 1) Sieć kanalizacyjno - sanitarna a) Kanał ściekowy PCV ? 200/5,9mm; długość łącza L= 3.716,4 m b) Przykanaliki ? 160/4,7mm; ilość 97 szt.; długość łącza L= 0.009,1 m c) Komora wytłumiająca rurociągów tłocznych z kręgów betonowych ? 1200 szt. 2 d) Przepompownie szt. 4: - P1- Domaradz o wydajności projektowanej Qmax = 5,1 l/s, - Ps- Domaradz o wydajności projektowanej Qmax = 2,8 l/s, - P1 - Stara Dąbrowa o wydajności projektowanej Qmax = 3,8 l/s, - P - Damnica o wydajności projektowanej Qmax = 3,5 l/s e) Rurociągi tłoczne - PE ? 110x6,3 PE100 kl. SDR17,6 długość łącza L = 2.688,3 m - PE ? 90x5,1 PE80 kl. SDR17,6 długość łącza L = 2.344,6 m - PE ? 63x3,6 PE80 kl. SDR17 długość łącza L = 25,3 m II) Dodatkowo należy uwzględnić: 1) Materiały - ująć w kosztorysie ofertowym zgodnie z załączonym przedmiarem robót lub równoważne, 2) Zajęcie pasa drogowego - Wykonawca robót powinien wystąpić z wnioskiem do: - Rejonu GDDKiA w Słupsku, ul. Sportowa 28 (decyzja GDDKiA-O/Gd-15r-435/148/2005 z dnia 04.08.2005r.), - Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e (uzgodnienie nr ZDP III 435 - 107/25 z dnia 05.09.2005r. o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego. Opłaty za zajęcie pasa drogowego stanowią koszt robót Wykonawcy i mają być ujęte w kosztorysie ofertowym, dla każdego odcinka drogi osobno. 3) Roboty prowadzone w pasie kolejowym Wykonawca rozpocznie po wcześniejszym uzgodnieniu z PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Koszalinie. Opłaty za zajęcie terenu kolejowego stanowią koszt robót Wykonawcy i mają być ujęte w kosztorysie ofertowym, 4) Prace na terenie Nadleśnictwa Damnica Wykonawca rozpocznie po uzgodnieniu z Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwo Damnica, 5) Prace ziemne w miejscach kolizji i zbliżeń z siecią telekomunikacyjną Wykonawca rozpocznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Telekomunikacją Polską S.A. Pion Sieci Obszar w Gdańsku. Opłaty za nadzór ze strony TP stanowią koszt robót Wykonawcy i mają być ujęte w kosztorysie ofertowym, 6) Wykonawca ponosi koszty wytyczenia inwestycji w terenie i wykonania inwentaryzacji powykonawczej. III) W zakresie wykonania zamówienia Wykonawca wykona i uzyska we własnym zakresie i na własny koszt zgłoszenia i opinie: - Państwowej Inspekcji Pracy w Słupsku, - Wojewódzkiej Inspekcji Ochrony Środowiska w Słupsku, - Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku, - Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku. Realizacja zadania musi być zgodna z wytycznymi zawartymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania: podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodną z warunkami pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, zostaną wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego oraz są całkowicie zgodne pod względem: gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych ), charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji ), charakterystyki materiałowej ( rodzaj, właściwości fizyczne i jakość materiałów ), parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne ), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 72.566, 22 zł (słownie siedemdziesiąt dwa tysiące, pięćset sześćdziesiąt sześć zł , 22 grosze) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) w pieniądzu na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ustce nr 58 9315 0004 0001 0025 2000 0020 z dopiskiem na przelewie wadium - budowa kanalizacji Domaradz, Stara Dąbrowa b) w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości oraz w poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta/poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w ust. 8. 3. Wadium w pieniądzu winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia na konto Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 5. Poręczenia i gwarancje, o których mowa w punkcie 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy złożyć kopię przelewu, natomiast w przypadku wniesienia wadium w innej formie wymienionej w punkcie 2 należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty. 7. Wadium zwracane jest: a) niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego - wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. b) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. - złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. 2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ. 3. Oferta powinna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty; b) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału VI niniejszej SIWZ; 4. Formularz ofertowy oraz oświadczenia muszą być przedstawione w formie oryginału, pozostałe dokumenty, stanowiące integralną część oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem (pieczątka imienna i data poświadczenia) przez osobę-y upoważnioną-e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę-y upoważnioną-e do reprezentacji podmiotu Przedstawiciela Wykonawcy. 5. Ewentualne dokumenty sporządzone w języku obcym mogą być złożone wyłącznie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Wszelkie zmiany, naniesione przez Wykonawcę w treści oferty, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane wyłącznie poprzez przekreślenie błędnego zapisu oraz naniesienie obok zapisu przekreślonego - zapisu poprawnego. 8. Zamawiający wymaga, aby każda strona oferty (wraz z załącznikami składającymi się na ofertę) była ponumerowana i parafowana przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy 9. Zaleca się spięcie oferty w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie. 10. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na piśmie, pismem maszynowym lub inną trwałą, czytelną techniką. 11. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 12. Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych i nienaruszonych kopertach. Koperta zewnętrzna i wewnętrzna powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści: Przetarg nieograniczony - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Domaradz, Stara Dąbrowa oraz Nie otwierać przed dniem 14.01.2010 r. godz.1015. Dodatkowo koperta wewnętrzna powinna być opieczętowana nazwą i adresem Wykonawcy. 13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty według takich samych zasad jak składanie oferty, tj. w kopercie, odpowiednio oznakowanej zmiana oferty lub wycofanie oferty. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie zewnętrznej. 15. Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Zastrzeżone informacje powinny zostać wskazane w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz złożone w ofercie, w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznakowanej napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa. W przypadku nie zabezpieczenia przez Wykonawcę w ofercie informacji zastrzeżonych zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1) wraz z wycenionymi przedmiarami robót, potwierdzającymi cenę ofertową; b) pełnomocnictwo, prawidłowo sporządzone, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - tylko w przypadku, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia); c) upoważnienie do podpisania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy d) dokument potwierdzający wniesienie wadium; e) podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP (Załącznik nr 2); f) zaparafowany projekt umowy (Załącznik nr 3); g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; j) wykaz kadry, która zostanie wyznaczona do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4) wraz z danymi na temat kwalifikacji, ze wskazaniem, kto zostanie kierownikiem budowy - w załączeniu oraz kopie uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby zawodowej; k) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej dwóch robót o zbliżonym charakterze i wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł (Załącznik nr 5); l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie niższa niż 600 000,00 zł; m) oświadczenie o udziale Podwykonawców (ze wskazaniem części zamówienia powierzonej do realizacji Podwykonawcy). 2. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów może spowodować odrzucenie oferty. 3. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 g, h, i zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale do ich uzupełnienia, chyba, że mino ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.damnica.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach