Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap II” w ramach zadania pod nazwą: „Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Wieprz

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, ul. Centralna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8755118 , fax. 33 8755100
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    ul. Centralna 5
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 33 8755118, fax. 33 8755100
    REGON: 072182143
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap II” w ramach zadania pod nazwą: „Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Wieprz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Wieprz - etap II” zadanie pod nazwą: „Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Wieprz”. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Kompleksową budowę sieci kanalizacji sanitarnej, w układzie grawitacyjno-tłocznym, obejmującej miejscowość Wieprz. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę grawitacyjnych kanałów sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości: 6073,87 m i budowę tłocznych kanałów sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości – 1576,24 m , wyposażonych w 2 szt. przepompowni ścieków, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót opisującymi przedmiot niniejszego zamówienia; 2) Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotowej inwestycji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych ) w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski Nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394. 3. Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10, natomiast kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się wpiąć do oferty. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 6. Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach