Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Kochanowskiego w Łańcucie

Miasto Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, Plac Sobieskiego 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252202 , fax. 017 2252021
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łańcut
    Plac Sobieskiego 18 18
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252202, fax. 017 2252021
    REGON: 69058175500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Kochanowskiego w Łańcucie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej przepompowni ścieków, rurociągu tłocznego ścieków ul. Kochanowskiego w Łańcucie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne obowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia wymagane do realizacjia zamówienia zamówienia w zakresie każdej z branż występującej w zamówieniu oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem roboto budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: wykonawca musi wykazać zrealizowane co najmniej 2 zamówienia (roboty w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub sieci wodociągowej) o wartości min. 150.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć:Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp,Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty (uprawnienia) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (w zakresie każdej z branż występującej w zamówieniu) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Uwaga: Jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w planowanym terminie realizacji zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wyknania zamówienia. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Uwaga: wymaga się aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł każde odpowiadające swoim rodzajem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (kanalizacja sanitarna, deszczowa lub sieć wodociągowa). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca ma dostarczyć także: Wykaz zakresu robót dla Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia). Kosztorys ofertowy szczegółowy oraz wykaz stawek i narzutów. Uwaga:- wykonawca wybrany w drodze przetargu dostarczy dodatkowy egzemplarz kosztorysu ofertowego. Dokument - wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_lancut
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach