Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Bema i ul. Kościuszki, miejscowości Słomniki oraz Prandocin Wysiołek, gmina Słomniki

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Żeromskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881043 lub 3881314 , fax. 123 881 043
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Żeromskiego 2
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881043 lub 3881314, fax. 123 881 043
    REGON: 35053462100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Bema i ul. Kościuszki, miejscowości Słomniki oraz Prandocin Wysiołek, gmina Słomniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Bema i ul. Kościuszki, miejscowości Słomniki oraz Prandocin Wysiołek, gmina Słomniki B. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie pompowni PP-1 2. Wykonanie kanałów głównych, bocznych oraz sięgaczy 3. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w formie cyfrowej dla możliwości naniesienia na mapy cyfrowe C. WYPOSAŻENIE PRZEPOMPOWNI JEDNOPOMPOWEJ OBEJMUJE: 1. Pompa produkcji KSB (typ wg tabeli) - szt. 1 – jednofazowa 2. Zbiornik wykonany z PEHD (wymiary wg tabeli) 1) Wyposażenie zbiornika:  kominek wentylacyjny – PCV  właz wejściowy – PE Ø600  łańcuchy do pompy i regulatorów pływakowych ze stali nierdzewnej  zawiesie sprzęgające + zawór zwrotny DN50  zawór kulowy odcinający DN50 szt. 1  złączka stal/PE  nasada T-52 + zawór kulowy odcinający  belka wsporcza – stal nierdzewna 3. Sterowanie elektryczne: 1) Obudowa plastikowa zamykana na klucz – stopień ochrony IP66 do zabudowy na zewnątrz 2) podstawa (wspornik) szafy 3) wyłącznik silnikowy z zabezpieczeniem termobimetalicznym 4) wyłącznik nadmiarowo-prądowy do zabezpieczenia obwodu sterującego 5) stycznik główny pompy 6) dzwonek alarmowy 7) czujnik obecności i zaniku faz 8) układ kontroli zabezpieczeń pompy (termika) jeżeli pompa posiada także zabezpieczenie 9) 2 sygnalizatory pływakowe D. Wykonawca jest zobowiązany: 1. Uwzględnić w kosztach realizacji robót konieczność wykonania projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz ich uzgodnień 2. Uwzględnić w kosztach realizacji robót konieczność wykonania badań zagęszczenia gruntu wynikających z decyzji na zajętość pasa drogowego oraz opłat za zajęcie pasa drogowego 3. Uwzględnić w kosztach realizacji robót konieczność wykonania ewentualnych dróg dojazdowych i ich demontażu po realizacji robót inżynieryjnych dla dowozu materiałów i urządzeń oraz odtworzeń terenu do stanu przed robotami. Zaleca się przeprowadzenie wizji terenowej przed przetargiem. Jednocześnie przed realizacją robót w terenie, Wykonawca jest zobligowany przed rozpoczęciem prac, do wykonania dokumentacji fotograficznej pasa robót budowlano-montażowych i transportowych 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. z póz. zm. „O zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków” oraz „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Słomniki”, dotyczy w szczególności wszelkich uzgodnień z zarządca sieci. E. Do zadań Wykonawcy należy również: 1. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji, w oparciu o udzielone przez zamawiającego upoważnienie. 2. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej oraz w formie cyfrowej dla możliwości naniesienia na mapy cyfrowe, oraz obsługa geodezyjna w czasie Umowy. 3. Przed realizacją poszczególnych etapów robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji inspektora nadzoru inwestycji jako przedstawiciela Wykonawcy. F. Przedmiot zamówienia: 1. będzie realizowany zgodnie z projektami budowlanymi zatwierdzonymi decyzją pozwolenia na budowę : Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Bema i ul. Kościuszki, miejscowości Prandocin Wysiołek, gmina Słomniki - decyzja Starosty Krakowskiego nr AB.V.1.1341.2016 z dnia 8 grudnia 2016r 2. dokładnie opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, 3. będzie realizowany będzie na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej w związku z tym w czasie realizacji robót należy umożliwić funkcjonowanie budynku G. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń „równoważnych” pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego Producenta Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów/urządzeń/instalacji i zaakceptowaniu ich przez autora projektu/inspektora nadzoru. Uwaga- Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez zamawiającego produktu/ urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu/urządzenia. Jeśli produkt/urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu/urządzenia wskazanego w SIWZ. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość robót i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia Oraz Staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot umowy, zatrudni na stanowisku pracownik fizyczny/ pracownik budowlany lub innym stanowisku o podobnym charakterze co najmniej 2 osób w wymiarze czasu pracy min.1 etatu każdy na cały okres realizacji zamówienia. 2) Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczące prac ogólno – budowlanych (stanowisko pracownik fizyczny/pracownik budowlany lub inna nazwa stanowiska o podobnym charakterze). 3) Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych, licząc od dnia rozpoczęcia wykonywania zamówienia, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu listę zatrudnionych osób zgodnie z pkt. III G 5. 1) SIWZ wraz z: a) oświadczeniem każdej z tych osób, że jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku pracownik fizyczny/pracownik budowlany przez Wykonawcę/podwykonawcę oraz b) oświadczeniem każdej z tych osób, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszej umowy, c) w przypadku wykonywania czynności na stanowisku wskazanym w ust. 5 pkt.1) w ramach prowadzonej działalności, oświadczenie każdej z tych osób w takim zakresie, 4) Wykonawca może zastąpić ww. osobę lub osoby, pod warunkiem że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 5) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 6) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia -Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione zgodnie z wymogami SIWZ. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 2000,00 złotych za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wskazanej w pkt III G ust. 5 pkt 1 niniejszego rozdziału. 8) W przypadku nieprzedstawienia informacji w terminach, o których mowa w pkt III G ust. 5 pkt 2) i 3) niniejszego rozdziału, Wykonawca każdorazowo płacić będzie karę w wysokości 100 PLN za każdy dzień zwłoki do czasu uzyskania kompletu informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7.000,00 zł ( Słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: ZGKiM Słomniki, Bank Spółdzielczy w Słomnikach Nr rachunku:– 36 8614 0001 0000 0000 1397 0010 w tytule należy wpisać: „ Wadium na przetarg „Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Bema i ul. Kościuszki, miejscowości Słomniki oraz Prandocin Wysiołek, gmina Słomniki” Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w kasie ZGKiM w Słomnikach ulica Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki. Do oferty prosimy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach