Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej o średnicy ø 200 mm i ø 160 mm, w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=749
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 % udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej o średnicy ø 200 mm i ø 160 mm, w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 zadań (zamówień częściowych) wg tabeli poniżej: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Las Rzeczki w Ostrowcu Św. składającej się z: • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i łącznej długości 418,00 mb, • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i łącznej długości 46,40 mb, • studni rewizyjnych z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym, niewentylowane, z wkładką gumową, klasy D400 - w ilości 17 kpl. • Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 160 mm SN 8 - w ilości 7 kpl. Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. • odtworzenia nawierzchni z kamienia tłuczonego 2.090,00 m2 Kanał sanitarny zlokalizowany jest w terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego: • w drodze będącej własnością Skarbu Państwa (ul. Las Rzeczki - dz. nr 2.1-81/1). Dla tej działki, prawo do terenu uzyskano w drodze decyzji ograniczającej wydanej przez Starostę Ostrowieckiego. • w drodze będącej w posiadaniu samoistnym Skarbu Państwa, (ul. Las Rzeczki – dz. nr 2.1-2, 2.1-60), Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od Denkowskiej w Ostrowcu Św. składającej się z: • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm z wydłużonym kielichem i łącznej długości 282,00 mb, • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm z wydłużonym kielichem i łącznej długości 21,55 mb, • studni rewizyjnych wykonanych z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, łączonych na felc, włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D400 bez otworów wentylacyjnych, zatrzaskowy z wkładką antywibracyjną, klasa betonu kręgów C35/45 - w ilości 1 kpl., • studni rewizyjnych wykonanych z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, łączonych na felc, włazy żeliwne klasy D400 bez otworów wentylacyjnych, zatrzaskowy z wkładką antywibracyjną, klasa betonu kręgów C35/45 - w ilości 6 kpl., • studni rewizyjnych wykonanych z tworzywa sztucznego o średnicy 600 mm z pierścieniem odciążającym, włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D400 bez otworów wentylacyjnych, zatrzaskowy z wkładką antywibracyjną - w ilości 10 kpl., • kaskady z rur i kształtek PCV o średnicy 160 mm SN 8 - w ilości 4 kpl., • kaskady z rur i kształtek PCV o średnicy 200 mm SN 8 - w ilości 1 kpl., Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. • kanalizacji ciśnieniowej (tłocznej) z rur PE 100-RC SDR 11 Dn 63 x 5,8 PE 100 o długości 144,60 mb, w całości wykonanej metodą przecisku sterowanego, • studni rozprężnej z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1200 mm łączonych na felc, włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D400 bez otworów wentylacyjnych, zatrzaskowy z wkładką antywibracyjną, klasa betonu kręgów C35/45 - w ilości 1 kpl, • przepompowni ścieków – wykonana z prefabrykowanych kręgów betonowych ø 1200 mm, łączonych na uszczelkę, klasa betonu kręgów C35/45, właz żeliwny klasy D400, o wysokości 3000 mm, całkowicie zakryta pod terenem, wyposażonej w dwie pompy zanurzeniowe o swobodnym przelocie • zasilanie energetyczne rozdzielni przyłączem kablowym YKY 4x10 mm2 o długości 10 mb • układ sterowania pompowni zgodny z wymaganiami systemu monitoringu GPRS za pomocą oprogramowania Hydro-Net: 1. Obudowa szafy sterowniczej o wymiarach wysokośćxszerokośćxgłębokość 800x600x300, wykonana z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, wyposażona w: - drzwi wewnętrzne na których są zainstalowane (na sitodruku obrazu pompowni) kontrolki: poprawności zasilania, awarii ogólnej, awarii pompy 1, awarii pompy 2, pracy pompy 1, pracy pompy 2, wyłącznik główny zasilania, przełącznik trybu pracy pompowni (Ręczna – 0 – Automatyczna), przyciski Startu i Stopu pompy w trybie pracy ręcznej, stacyjka z kluczem - płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm - co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych - posadzona na cokole metalowym, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli (np. zasilających, od czujników pływakowych i sondy hydrostatycznej itd.) bez konieczności demontażu obudowy szafy sterowniczej 2. Urządzenia elektryczne: - moduł telemetryczny MT-101 - czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz - układ grzejny 50W wraz z elektronicznym termostatem - czteropolowe zabezpieczenie klasy C - przetwornik prądowy - wyłącznik różnicowo-prądowy czteropolowy 63A - wyłącznik główny Sieć-Agregat 60A - gniazdo agregatu 32A/5P w zabudowie tablicowej - gniazdo serwisowe 230V/10A wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym kl. B10 - gniazdo serwisowe 400V 32A/5P montaż tablicowy wraz z czteropolowym włącznikiem nadmiarowo-prądowym klasy B32 - włącznik silnikowy, jako zabezpieczenie każdej pompy przed przeciążeniem i zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej - stycznik dla każdej pompy - jednopolowy wyłącznik nadmiarowo-prądowy klasy B dla fazy sterującej - dla pomp o mocy £ 5,0kW rozruch bezpośredni - dla pomp o mocy ³ 5,5kW rozruch za pomocą układu łagodnego startu i stopu typu soft-start - zasilacz buforowy 24VDC/1A wraz z układem akumulatorów - syrenka alarmowa 24VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego i optycznego - przełącznik trybu pracy (Ręczna – 0 – Automatyczna) - wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi szafy sterowniczej - hermetyczny wyłącznik krańcowy otwarcia włazu przepompowni - stacyjka umożliwiająca rozbrojenie obiektu - sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie 0-4 mH20 typu SG25S Aplines wraz z dwoma pływakami (suchobieg i poziom alarmowy) - antenę typu YAGI dla sygnału GPRS modułu telemetrycznego (w przypadku wysokiego poziomu mocy sygnału GSM wystarczy zastosowanie anteny typu Telesat2 w kształcie „krążka” z montażem na obudowie szafy sterowniczej). 3. Sterownie w oparciu o moduł telemetryczny typu MT-101, do którego wchodzą następujące sygnały (wszystkie sygnały binarne powinny być wyprowadzane z przekaźników pomocniczych): a. Wejścia(24VDC): - tryb pracy (Ręczny / Automatyczny) - zasilanie na obiekcie (Włączone / Wyłączone) - awaria pompy nr1 – kontrola termika pompy i wyłącznika silnikowego - awaria pompy nr2 – kontrola termika pompy i wyłącznika silnikowego - kontrola otwarcia drzwi i włazu pompowni - kontrola pływaka suchobiegu - kontrola pływaka alarmowego – przelania - sygnał z sondy hydrostatycznej (4-20 mA) dobezpieczony b. Wyjścia (załączenie przekaźników napięciem 24VDC): - załączenie pompy nr1 - załączenie pompy nr2 - załączenie sygnału dźwiękowego syrenki alarmowej - załączenie sygnału optycznego syrenki alarmowej 4. Rozdzielnia Sterowania Pomp Hydro-Partner powinna zapewnić: - naprzemienną pracę pomp - kontrolę termików pompy i wyłączników silnikowych - funkcję czyszczenia zbiornika – spompowanie ścieków poniżej poziomu suchobiegu – tylko dla pracy ręcznej - w momencie awarii sondy hydrostatycznej, pracę pompowni w oparciu o sygnał dwóch pływaków • rezerwowe źródło zasilania przepompowni ścieków w energię elektryczną agregatem prądotwórczym, • ogrodzenie przepompowni 10,0 mb., • odtworzenia z kostki brukowej betonowej 724,00 m2 • odtworzenia nawierzchni z tłucznia kamiennego 261,80 m2 Kanał sanitarny zlokalizowany jest: • w pasie drogowym drogi gminnej (ul. Denkowska dz. nr 34.1-13), • w drodze będącej w posiadaniu samoistnym Skarbu Państwa, (droga boczna od ul. Denkowskiej, dz. nr 35.2-84/2). Dla tej działki, prawo do terenu uzyskano w drodze decyzji ograniczającej wydanej przez Starostę Ostrowieckiego. • w działce znajdującej się we władaniu Skarbu Państwa (dz. nr ew. 34.1-15). Dla tej działki, prawo do terenu uzyskano w drodze decyzji ograniczającej wydanej przez Starostę Ostrowieckiego. • w działce prywatnej o nieuregulowanym stanie prawnym ( dz. nr ew. 34.1-14/4). Dla tej działki, prawo do terenu uzyskano w drodze decyzji ograniczającej wydanej przez Starostę Ostrowieckiego. • W działce o nr Ew. 14/1 będącej współwłasnością osób prywatnych. Odcinek kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej , przepompownia ścieków oraz odcinek kanalizacji rozprężnej będzie realizowany na działkach na których Gmina Ostrowiec będzie realizować inwestycję drogową pn: „Budowa drogi gminnej stanowiącej łącznik miedzy nowoprojektowanym przedłużeniem ulicy Furmańskiej i ulica Denkowską w Ostrowcu Św.” Kolejność realizacji odcinków kanalizacji należy skoordynować z wyłonionym Wykonawcą zadania drogowego. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Zygmuntówka - boczna w Ostrowcu Św. składającej się z: • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i łącznej długości 65,40 mb, w tym 20,00 mb przewiertu sterowanego w rurze ochronnej stalowej DN 323 x 8,0 mm • kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i łącznej długości 17,70 mb, • studni rewizyjnych z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, łączonych na pióro-wpust, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym, niewentylowane, z wkładką gumową, klasy D400 - w ilości 3 kpl. • studni rewizyjnych z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, łączonych na pióro-wpust, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym, niewentylowane, klasy C250 - w ilości 2 kpl. • Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 200 mm SN 8 - w ilości 1 kpl. • Kaskady rur i kształtek PCV o średnicy 160 mm SN 8 - w ilości 1 kpl. Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. • odtworzenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej 15,00 m2 • odtworzenia nawierzchni asfaltowej 12,30 m2 Kanał sanitarny zlokalizowany jest: • w pasie drogowym drogi wojewódzkiej (ul. Zygmuntówka dz. nr 48.1-33/2), • w drodze będącej w posiadaniu samoistnym Skarbu Państwa, w użytkowaniu Urzędu Miasta w Ostrowcu Św. (ul. Zygmuntówka – boczna, dz. nr 48.3-8), • w działkach prywatnych o nieuregulowanym stanie prawnym ( dz. nr ew. 48.3-10, 48.3-6/1). Dla tych działek, prawo do terenu uzyskano w drodze decyzji ograniczającej wydanej przez Starostę Ostrowieckiego. Wszystkie zadania realizowane będą na podstawie pozwoleń na budowę sieci. Projekty budowlane kanałów będących przedmiotem zamówienia są załącznikami do SIWZ oraz są do wglądu z siedzibie Zamawiającego. Przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi płytę DVD z inspekcji wykonanego kanału kamerą telewizyjną. W ofercie mają zostać uwzględnione koszty wszystkich robót związanych z wykonaniem kanalizacji. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć te koszty na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego oraz czasookresu przyjętego przez niego na realizację robót, należy je ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie Nr 1: 5 600,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych), Zadanie Nr 2: 7 400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych), Zadanie Nr 2: 1 100,00 PLN (słownie: tysiąc sto złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium zamówienie 24 ZP) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5, c) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. 9.8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. a) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.10. Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 9.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach