Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej (nowy przesył) od przepompowni Nowa w Mierzynie do oczyszczalni ścieków w Redlicy - I etap wykonanie projektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska 16A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3113048 , fax. 0914241545
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szczecińska 16A 16A
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3113048, fax. 0914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej (nowy przesył) od przepompowni Nowa w Mierzynie do oczyszczalni ścieków w Redlicy - I etap wykonanie projektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : Kod CPV : 74232200-6 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla planowanej drugiej inwestycji kanalizacyjnej p
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na opracowaniu dokumentacji technicznej kanalizacji o długości co najmniej 1 km lub o wartości nie mniejszej niż 100.000zł brutto. b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia projektanta z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w pełnieniu samodzielnej funkcji projektanta, który pełnić będzie rolę głównego projektanta - koordynatora, oraz po minimum jednym projektancie posiadającym doświadczenie minimum 2 letnie w projektowaniu w branży instalacji sanitarnych i elektroenergetycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania wspólnego wniosku ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających wspólny wniosek. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania wspólnego wniosku ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wspólny wniosek. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnego wniosku ww. dokument składa każdy z wykonawców składających wspólny wniosek 3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia i zgodnie z zapisem pkt. 1.5.a niniejszego rozdziału) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że prace te zostały wykonane należycie. W przypadku składania wspólnego wniosku wykonawcy składający wspólny wniosek składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający wspólny wniosek będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia; 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w rozdziale pkt 1 ppkt 5 lit. b, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wzór wniosku zgodnie załącznikiem nr 1; W przypadku składania wspólnego wniosku należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo w przypadku składania wspólnego wniosku (wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy). 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania wspólnego wniosku należy złożyć jeden dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach