Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku Nakielno- Strączno - Chwiram-Wałcz wraz z punktami zlewnymi i systemem tłoczenia ścieków realizowanego w ramach Programu Ochrony Jezior Pojezierza Wałeckiego - etap Strączno - Nakielno

Gmina Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2580241 , fax. 067 2580241
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałcz
    ul. Dąbrowskiego 8 8
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2580241, fax. 067 2580241
    REGON: 57079152000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawalcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku Nakielno- Strączno - Chwiram-Wałcz wraz z punktami zlewnymi i systemem tłoczenia ścieków realizowanego w ramach Programu Ochrony Jezior Pojezierza Wałeckiego - etap Strączno - Nakielno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budowa pompowni - tłoczni ścieków dla m. Nakielno gm. Wałcz przewidywana jest w III etapie całego zadnia pn. Budowa kanalizacji sanit. na odcinku Nakielno-Straczno-Chwiram wraz z systemem tłoczenia ścieków. Realizowany w Ramach Program Ochrony Jezior Pojezierza Wałeckiego Projektuje się rurociąg tłoczny PEHD DN 110x6,6, który zostanie podłączony do istniejącej sieci kanalizacji sanit. grawitacyjnej w m. Chwiram ( teren tłoczni ścieków T-3 ). Włączenie ścieków z m. Nakielno i Straczno przewidziane jest w m. Chwiram. Włączenie wykonać zgodnie z warunkami tech. UG-Wałcz. Przed realizacją inwestycji należy zapoznać się szczegółowo z wydanymi warunkami tech. opiniami, uzgodnieniami. Roboty w pasie drogi powiatowej. Roboty na trenie PKP zgodnie z warunkami i uzgodnieniem PKP oraz pod ich nadzorem. Projekt organizacji ruchu na czas zajęcia pasa drogowego należy wykonać i zatwierdzić w Urzędzie Marszałkowskim Woj. Zachodniopomorskiego. Zakres inwestycji obejmuje : - budowę sieci kanalizacji sanit. grawitacyjnej w miejscowości Nakielno gm. Wałcz ( rury PVC-U 200x5,9 ) - budowę sieci kanalizacji tłocznej z rur PEHD RC de 110x6,6 w m. Nakielno- Straczno ( do toru PKP wraz z przejściem przez teren PKP w m. Straczno, dla tłoczni ścieków T-1 - budowę pompowni-tłoczni ścieków T-1- pompownia główna, m. Nakielno - budowę instalacji wew. zasilania energetycznego pompowni T-1 - budowę systemu monitoringu dla T-1 - system napowietrzająco - odpowietrzający w funkcja czyszcząca rurociągi tłoczne Studzienki kanalizacyjne inspekcyjne na sieci i DN 1000 z kręgów betonowych B45. Roboty ziemne w miejscach uzbrojenia terenu i w pasie drogowym należy wykonać ręcznie w porozumieniu i pod nadzorem gestorów istniejącego uzbrojenia oraz zarządcy dróg. Otwarte wykopy oznakować i prawidłowo zabezpieczyć zg. z przepisami BHP. Pozostałe dane tech. oraz warunki realizacji inwestycji wg projektu budowlano-wykonawczego i Specyfikacji tech. oraz aktualnych i miejscowych przepisów. Siec kanalizacji tłocznej w pasie drogowym częściowo wykonać metodą przewiertu sterowanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt między innymi: 1) organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, w tym umieszczenia tablic informujących o utrudnieniach, 2) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego, po zakończeniu budowy teren po zapleczu przywrócić do stanu pierwotnego.; 3) wykonywania pomiarów geodezyjnych, realizacyjnych i powykonawczych; 4) prowadzenia dziennika budowy oraz umieszczenia na obiekcie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia, zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia; 5) opracowania planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia; 6) opracowania harmonogramu rzeczowo - finansowego, określając terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót i najpóźniej do dnia podpisania umowy, przedłożenia go Zamawiającemu do akceptacji; 7) prowadzenia prac sprzętem posiadającym aktualne badania techniczne oraz używania sprawnych narzędzi; 8) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach; 12) sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej w 2 egzemplarzach, z załączonymi m.in.: a) protokołami z prób, sprawdzeń i pomiarów, b) protokołami odbioru technicznego przez użytkowników, c) geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną; Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja udzielona przez wykonwcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach