Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4460270 , fax. 018 4460273
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz
ul. Stefana Batorego 25 25
33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4460270, fax. 018 4460273
REGON: 00053105800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ulicy Bocznej, od ulicy Węgierskiej w Starym Sączu - etap I kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Cyganiowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie robót budowlanych wg: - projektu budowlanego , - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiaru robót, - wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia publicznego. 2. Zakres robót budowlanych : a) sieci wodociągowej, przyłącz - rurociąg PE fi 90 - 283 m, - rurociąg PE fi 40 - 7,5 m, - studzienka wodomierzowa betonowa fi 1000 - 1 szt, b) kanalizacji sanitarnej - rurociąg z rur PVC/S/fi 200x5,9 - 273 m, - rurociąg PVC/S/fi 160x3,7 - 1m, - studzienki kanalizacyjne PE fi 1000 - 3 szt, - studzienki kanalizacyjne PVC fi 400 - 6 szt, 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; - urządzenie zaplecza budowy, - pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, ścieków - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, - prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia, ochrony środowiska oraz ochrony ppożarowej, - pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, - pokrycie kosztów odtworzenia ogrodzeń, nasadzeń, - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, - pokrycie kosztów opłat wynikających z faktu prowadzenia robót budowlanych, - pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych, - pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami) b) udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, c) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, polis rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. 2.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : 1. Formularz ofertowy. 2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Doświadczenie w zakresie realizacji budowy , przebudowy, modernizacji, remontu sieci kanalizacyjnych - wodociągowych w latach 2005/2006/200/2008/2009 z zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia . Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 80% wartości kosztorysu ofertowego (brutto). 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że budowa , przebudowa, modernizacja, remont sieci kanalizacyjnych - wodociągowych w latach2005/2006/2007/2008/2009 została wykonana należycie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia. 6. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 7. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w specjalności drogowej poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 8. Kserokopie zaświadczeń właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierowników budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 9. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). 10. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary-sacz.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Sułkowicach - etap VIa
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej zachodniej części gminy Limanowa
Dodano: 2016-07-22 - Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Szynwałd - przysiółek Paproć
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY RZEZAWA W MIEJSCOWOŚCIACH DĄBRÓWKA I BRATUCICE
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana sieci wodociągowej zasilającej obiekty WOSzK Zakopane - etap I
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie nowego przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. K. Wyki 3
Dodano: 2016-06-08 - Dobudowy sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy
Dodano: 2016-06-07 - Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej bez przyłączy domowych dla miejscowości Olszyny Gm. Wojnicz
Dodano: 2016-06-02 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowym Wiśniczu : centrum oraz ul. Fischera , Słowackiego i Grunwaldzka.
Dodano: 2016-05-31 - Remont sieci wodociągowej oraz przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II w Nowym Targu
Dodano: 2016-05-25