Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Koniecpolu, „dzielnica Magdasz” – etap II, podetap 1

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, Chrząstowska 6A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    Chrząstowska 6A
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    REGON: 151397990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Koniecpolu, „dzielnica Magdasz” – etap II, podetap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przepompowni ścieków z zasilaniem energetycznym oraz odtworzeniem dróg po robotach kanalizacyjnych w Koniecpolu ul. Przedmieście Magdasz). Zakres robót obejmuje:1) Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC litych klasy S SDR 34 SN 8 kN/m2, Dz 200x5,9mm o łącznej długości L= 268,5 mb – odcinek od studni S1 do S 56 (ul. Magdasz) wraz z wykonaniem odejścia w ul. Wiejską - połączenie studni S42 ze studnią S57 i zabudową studni z PP o średnicach DN=1000mm (7 szt.) oraz DN=425mm (17 szt.);2) Budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC litych klasy S SDR 34 SN 8 kN/m2, Dz 160x4,7 mm o długości łącznej L=269,0mb wraz z zabudową 21 szt. studni przyłączeniowych DN 425mm;3) Budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 SDR 17, Dz 110x6,6mm o długości L=282,5mb wraz z zabudową 2 szt. studni kontrolnych z armaturą;4) Budowę kanalizacji deszczowej z rur litych PVC klasy S SDR 34 SN 8kN/m2, Dz 400x11,7mm o długości L=111 mb oraz Dz 315x9,2mm o długości L=184,0 mb wraz z przykanalikami z wpustów deszczowych Dz 200 PCV o długości L=23,0 mb oraz montażem 11 szt. wpustów ulicznych z osadnikiem oraz budową wylotu kanalizacji deszczowej do rz. Kalenicy wraz z zabudową przed wylotem urządzeń podczyszczających w postaci osadnika i separatora;5) Budowę przepompowni ścieków sanitarnych Pab o wydajności Q=5,5 l/s, zabudowanej w zbiorniku polimerobetonowym Dn=1,5m wraz z zasilaniem energetycznym i ogrodzeniem; 6) Odbudowę nawierzchni drogi (ul. Magdasz odc. 1 i odc. 2) na łącznym odcinku o dł. ok. 270 mb, po robotach kanalizacyjnych, obejmującej wykonanie na całej szerokości jezdni pełnej podbudowy i nawierzchni bitumicznej obramowanej krawężnikiem drogowym, wraz z wykonaniem prawostronnego chodnika z kostki betonowej, wjazdów na posesje z kostki betonowej oraz pobocza z kruszywa (na odcinku o dł. ok. 35 mb);7) Uporządkowanie terenu po robotach budowlanych wraz z humusowaniem i obsianiem trawą zieleńców naruszonych podczas wykonywania robót budowlanych.Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia obiektów oraz sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze w zakresie objętym przedmiotowym postępowaniem oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 7 w celach pomocniczych, przedmiary robót, które uszczegóławiają opis przedmiotu zamówienia. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu i obliczyć na podstawie projektu budowlanego i projektów wykonawczych obejmujących zakres robót opisany powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych);4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał (ukończył), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości robót brutto minimum 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).UWAGI:1) W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót.2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wskazania robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres jego rzeczywistego udziału w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia rzeczywistego doświadczenia - wyłącznie poprzez faktyczny, realny udział w realizacji przynajmniej takiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu.3) Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami, które pełnić będą funkcję kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj.:- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,- osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,UWAGI:1) Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).2) Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika/ kierowników robót poszczególnych branż pod warunkiem wykazania się przez osobę/ osoby wymaganymi uprawnieniami.3) Wskazane osoby, o których mowa w punkcie b, powinny posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach