Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III.

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu p. n Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III zgodnie z projektami budowlanymi stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, obejmujące wykonanie: 1.1. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej dla Os. Pietrzejowa etap III(rejon ulic Olszyny, Rolnicza, Wyszyńskiego, Rzeczna) w zlewniach: Zlewnia U - odcinki od studzienki U1 do studzienki U8, zlewnia R z wyłączeniem odcinków od R1 do R17 i R29 do R37, które są już wykonane, zlewnia S z wyłączeniem odcinków od S1 do S3 i S30 do S38 które są już wykonane, o łącznej długości kanalizacji 3 345,0 mb wraz z podłączeniem 40 budynków mieszkalnych 1.2.Kanalizacji sanitarnej przy ul. Wyszyńskiego wg projektu opracowanego przez mgr inż. Andrzeja Panka zlewnia S od S1 (na działce 1664) do S27 ( na działce 1675) i do S18 (na działce 1244) o łącznej długości kanalizacji 596,0 mb wraz z podłączeniem 10 budynków. 1.3 Podłączenie do kanalizacji według indywidualnych projektów 11 budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Rzecznej 29 (dz. nr. 6), ul Rzecznej 33(dz. Nr. 4), ul. Rzecznej 31(dz. Nr. 5), ul. Wyszyńskiego 78 (dz. nr. 923/1), ul. Rolniczej 6 (dz. nr. 98/1), ul. Rolniczej 9d (dz. nr. 978/4,979/6), Wyszyńskiego 151 (dz. nr. 1666), ul. Rolniczej b. n. (dz. nr. 2/4, 2/3).ul. Rolniczej 30a (dz. nr. 3), ul. Wyszyńskiego b. n. (dz. nr.1315/5), oraz Wyszyńskiego 278, dz. nr. (1355/11) o łącznej długości 721,0 mb.. 1.4 Przepompowni ścieków P-8 z zasilaniem energetycznym zgodnie z projektem. Przepompownie wykonać jako studnie z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej 1,0 m z dwoma zatapialnymi pompami z wirnikiem otwartym, montażem czujników poziomu pracy pomp, kompletną armaturą. Dobór pomp uzgodnić z użytkownikiem t.j. Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach. Teren pompowni ogrodzić siatką. Sterowanie pompowni winno zawierać: naprzemienne sterowanie pompami, sterownik swobodnie programowalny, komunikacje ze sterownikiem nadrzędnym i wizualizacją zgodne z istniejącym w przedsiębiorstwie systemem sterowania i wizualizacji oraz opisem zawartym w STWiOR, stanowiącej zał.nr.3 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 2.1. Wykonania projektów organizacji ruchu łącznie z uzgodnieniami a także niezbędnego oznakowania dróg, 2.2. Zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 4 egz., 2.3. Przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów do wykonywania prac w pasie dróg, objętych realizacją, 2.4. Wykonania niezbędnych prób i odbiorów wykonanych w ramach zamówienia odcinków kanalizacji, 2.5. Przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji robót jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.6. Przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót. 3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób wykonania określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlane wykonawcze, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowanymi projektami budowlanymi i projektami wykonawczymi, warunkami pozwolenia na budowę, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, zasadami sztuki budowlanej oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa Budowlanego, oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego . Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta 7. Okres gwarancji 3 lata od daty odbioru końcowego robót CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków. UWAGA: Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu w celu uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39917100040000813620000050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach