Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Winnica gmina Winnica

Gmina Winnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06-120 Winnica, Pułtuska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (23)6914092 , fax. (23)6914025
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Winnica
    Pułtuska 25
    06-120 Winnica, woj. mazowieckie
    tel. (23)6914092, fax. (23)6914025
    REGON: 13037852200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Winnica gmina Winnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Winnica. Przedmiot zamówienia dotyczy części projektu budowlanego inwestycji pt. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami i przepompowniami. Projekt załączony został do specyfikacji w części dotyczącej powyższego zamówienia. Zakres robót obejmuje: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej: - rurociąg z rur PVC-U kl. S (SN 8) SDR 34 ścianka lita o średnicy 200/ 5,9 mm – 533,50 m, - rurociąg z rur PVC-U kl. S (SN 8) SDR 34 ścianka lita o średnicy 200/ 5,9 mm w stalowej rurze osłonowej Dz 323,9x8,0, wykonanie metodą przewiertu/przecisku sterowanego – 18,00 m. b) budowę studni kanalizacyjnych z gotowych elementów z tworzyw sztucznych Ø 1000mm (od studni S1 do S15b) – 17 szt. c) wymianę gruntów na terenie budowy sieci (zasypka dowiezionym piaskiem) d) odbudowę nawierzchni ulic do stanu pierwotnego: - odtworzenie nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi ul. Ogrodowa – 4,2 t - naprawę dróg gruntowych. e) wykonanie i zatwierdzenie w Departamencie Nieruchomości i Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia miejsca robót na czas budowy oraz uzyskanie zezwolenia w Mazowieckim Zarządzie Dróg Wojewódzkich Rejon Drogowy w Wołominie na umieszczenie przedmiotowego urządzenia w pasie drogowym drogi wojewódzkiej oraz zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym. f) pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację powykonawczą. Uwaga do robót instalacyjnych: Zasypane wykopy należy zagęścić do wartości 98% w skali Proctora. Przed odbiorem robót należy wykonać próbę ciśnieniową kanalizacji sanitarnej. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia możliwości ruchu i oznakowania organizacji ruchu przez cały okres realizacji zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3) Przedmiary robót. 2. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45500000-2 Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej ścieków 3. Wymagania Zamawiającego, o których mowa w art. 29 ust.3a. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które wykonują czynności o którym mowa w punkcie c), wraz z oświadczeniem, że każda z tych osób z wykazu jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Wykaz powinien być zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Wykaz powinien umożliwiać weryfikację daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W przypadku podwykonawców dokumenty te należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. Powyższe dane wykonawca winien aktualizować na bieżąco, tj. za każdym razem gdy nastąpi zmiana tych osób i przestawiać je zamawiającemu. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca musi przedstawić dowód zatrudnienia tych osób, tj. umowę o pracę. b) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. Zamawiający w terminach wyznaczonych przez siebie będzie przeprowadzał kontrole na placu budowy w zakresie zatrudnionych pracowników na podstawie umowy o pracę. W przypadku stwierdzenia, że na placu budowy znajduje się osoba, która nie posiada umowy o pracę, (wykonująca czynności określone w punkcie c). Zamawiający zastosuje sankcje w postaci kar umownych. Za każdy stwierdzony przez Zamawiającego przypadek niezatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w/w osób na podstawie umowy o pracę – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 2000 zł (kara może być nakładana wielokrotnie w przypadku naruszenia wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na podstawie umowy o pracę); c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem opisanych w Szczegółowych specyfikacjach technicznych. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) tj. kierownik (kierownicy) robót. 4. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa określone zostały w dalszej części SIWZ oraz we wzorze umowy. 5. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/ produktów, które zostały przedstawione w dokumentacji projektowej, przedmiarach ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być oferta odpowiadająca lub lepsza pod względem jakości rozwiązaniom/produktom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach