Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ: DOBRZANKOWO, BOGATE, WIELODRÓŻ, HELENOWO STARE, HELENOWO NOWE - Etap II, wieś BOGATE

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ: DOBRZANKOWO, BOGATE, WIELODRÓŻ, HELENOWO STARE, HELENOWO NOWE - Etap II, wieś BOGATE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Bogate obejmująca wykonanie: - kanałów ściekowych o łącznej długości 4.249 mb - przykanalików o długości 879 mb z możliwością podłączenia 60 dostawców ścieków - kolektora tłocznego o długości 1.840 mb - wybudowanie 2 szt. przepompowni ścieków - obsługa geodezyjna oraz roboty towarzyszące Odczyty na sieci kanalizacji grawitacyjnej fi 200 i powyżej należy potwierdzać kamerą obrazującą prawidłowość zachowania spadków. Zamówienie obejmuje: 1/ Zakres robót określony w Rozdziale III -Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowa dokumentacja techniczna i projekt budowlany do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Przasnysz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 35. 000 PLN. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp 2) Dysponują potencjałem ekonomiczno - finansowym: A) Wykonawca musi wykazać średni roczny przychód za trzy lata obrotowe (2006, 2007, 2008), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie rachunku zysków i strat) pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. B) dysponują własnymi środkami finansowymi (środki na rachunku lub kredyt) lub zdolność kredytową potwierdzoną przez bank w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Stanowisko Całkowite doświadczenie (ilość lat) Kierownik budowy 5 UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych 4) Posiadają potencjał sprzętowy - min.: 1. koparka - 2 szt 2. spycharka gąsienicowa - 1 szt 3. ubijak spalinowy - szt. 1 4. koparko - ładowarka - 1 szt 5. samochód samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą- 1 szt. 6. pompa tłokowa - szt. 1 7. zgrzewarka do rur PE 8. maszyna do wierceń - szt.1 5) Posiadają doświadczenie w realizacji robót : wykonanie min. 2 inwestycje sieciowe o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat ( na załączniku Nr 5 do oferty ) o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 złotych poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Przez jeden projekt rozumie się budowę kanalizacji sanitarnej (tłocznej i grawitacyjnej z przyłączami) o długości co najmniej 6.000 mb oraz wykonanie co najmniej 1 przepompowni ścieków. 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy. 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia. 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami : a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) A) Sprawozdanie finansowe pełne lub uproszczone oraz rachunek zysków i strat sporządzone zgodnie z ustawą o rachunkowości za ostatnie 3 lata (2006, 2007, 2008) lub za okres działalności jeśli trwa krócej niż 3 lata. Jeżeli sprawozdania podlegają badaniu przez biegłego rewidenta - również opinię o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunków zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności za okres jak powyżej. B) Informację z banku, w którym Wykonawca ma rachunek bankowy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert), potwierdzające, że posiadane środki lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze niż 1.500.000 zł. 6) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 7). Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 8) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 9) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 10). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach