Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej dla przysiółka Babi Las wsi Chróścice

Gmina Dobrzeń Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 695 525, , fax. 774 695 524
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzeń Wielki
    ul. Namysłowska 44
    46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
    tel. 774 695 525, , fax. 774 695 524
    REGON: 53141306000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej dla przysiółka Babi Las wsi Chróścice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem na jej podstawie pozwolenia na budowę , a następnie wykonanie w oparciu o zatwierdzoną dokumentację robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie przedsięwzięcia pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej dla przysiółka Babi Las wsi Chróścice” , zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu w części budowy kanalizacji: 1) Rurociąg grawitacyjny Ø200 PVC dł ok.7,0 m 2) Studzienka rozprężna Ø1000 PP z włazem Ø600 D400 żel.bet.-1 kpl 3) Przejście pod mostem rz. Żydówka rurą osłonową Ø90PE100RC dł. ok.20m 4) Rurociągi tłoczne ścieków- zbiorcze PE Ø 100RC Ø40÷75 mm dł. ok.2388 m 5) Przydomowe pompownie ścieków PE Ø 800 mm ok 29 kpl 6) Przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PEØ 40mm, szt. 29 dł.ok.520 m 3.2. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj, a jego podstawowy zakres obejmuje: 3.2.1 W części projektowej: 1) Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 1 000, 2) Uzyskania pozwolenia wodno-prawnego na przejście pod rzeka Żydówką, 3) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, 4) Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, 5) Wykonanie projektu budowlanego ( 4 egz.w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej) 3.2.2 W części budowlanej: 1) Obsługa geodezyjna, 2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacja projektową, 3) Dostawę i montaż urządzeń i instalacji, 4) Odtworzenia nawierzchni po robotach, 5) Wykonania rozruchu sieci kanalizacyjnych z pompowniami, 6) Przeprowadzenie szkolenia pracowników eksploatatora, 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz. 8) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, 9) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, celem ostatecznej weryfikacji oraz pisemnej akceptacji sporządzonej dokumentacji projektowej pn. „ Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej dla przysiółka Babi Las wsi Chróścice” przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę. 3.4. Wykonawca na każdym etapie projektowania, który będzie przewidywał zmianę lub odstępstwo od założeń Programu Funkcjonalno – Użytkowego, zobowiązany jest do pisemnego ich uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający po zapoznaniu się z propozycja Wykonawcy, pisemnie ustosunkuje się do przedmiotowych zmian lub odstępstw. Obowiązkiem Wykonawcy dokumentacji projektowej jest stosowanie się do wszystkich wytycznych przedstawionych przez Zamawiającego. 3.5. Zamawiający informuje ,iż na etapie opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego wstępnie ustalono lokalizacje przyłączy kanalizacyjnych do nieruchomości z ich właścicielami. Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej, zobowiązany jest do weryfikacji oraz ostatecznego uzgodnienia lokalizacji budowy przyłączy kanalizacyjnych z właścicielami poszczególnych nieruchomości. 3.6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania przygotowanych przez Zamawiającego i wykonanie na własny koszt wszystkich badań, ekspertyz technicznych i analiz uzupełniających niezbędnych dla prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii i decyzji powinny być uwzględnione w cenie dokumentacji projektowej. 3.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, zobowiązany będzie do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metoda kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-Użytkowym( Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389 ze zm). W związku z tym, że obowiązującym wynagrodzeniem umownym jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy( lub odstąpienia od części umowy), a więc w sytuacji uregulowanej w § 21 umowy, jak również w zakresie określenia wynagrodzenia podwykonawcy za podzlecony zakres robót , ewentualnie do wyceny robót zamiennych. Zamawiający informuje , iż elementem Programu Funkcjonalno-Użytkowego jest poglądowy przedmiar prac objętych przedsięwzięciem. Przedmiar ten może służyć Wykonawcy do przygotowania kosztorysu, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. 3.8. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do złożenia harmonogramu rzeczowo-terminowo-finasowego uwzględniającego postanowienia umowy i obejmujące kluczowe prace i roboty budowlane w ramach przedsięwzięcia w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3.10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno- Użytkowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ 3.11. Na wykonany przedmiot zamówienia, zarówno część dokumentacyjną jak i prace budowlano-montażowe wraz z dostarczonymi w ramach zadania urządzeniami, Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 60 miesięcy. Rękojmia za wady udzielona jest na okres równy okresowi gwarancji, chyba że okres gwarancji jest krótszy od okresu rękojmi wynikającego z Kodeksu cywilnego – wówczas okres rękojmi jest równy okresowi wynikającemu z przepisów kodeksu cywilnego. Bieg okresów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty dokonanego odbioru końcowego dla przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi za wady stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Stosownie do postanowień art. 24 ust.11 ustawy, Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ) z podmiotami które złożyły ofertę w postępowaniu, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) – Załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium 5) Dokumenty rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach