Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - etap Marynki i etap Nowy Gaj

Gmina Góra Św. Małgorzaty ogłasza przetarg

  • Adres: 99-122 Góra Św. Małgorzaty, Góra Św. Małgorzaty 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 389 24 00 , fax. (024) 389 24 01
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra Św. Małgorzaty
    Góra Św. Małgorzaty 44 44
    99-122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie
    tel. (024) 389 24 00, fax. (024) 389 24 01
    REGON: 61101565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - etap Marynki i etap Nowy Gaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty, w skład której wchodzą: a) budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - etap Nowy Gaj, około 5,8 km i około 72 sztuki przyłączy wraz z przepompownią strefową sieciową sztuk 1; b) budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - etap Marynki, około 10,5 km i około 86 sztuk przyłączy wraz z przepompowniami strefowymi sieciowymi sztuk 2. 2) Zakres prac określono w Programie budowy gminnej kanalizacji sanitarnej oraz przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty, który załączono do SIWZ. 3) W celu osiągnięcia jak najmniejszej awaryjności, rozwiązania techniczne i materiałowe powinny być wysokiej jakości, zapewniając długą, bezpieczną dla środowiska i niezawodną eksploatację. Projektowane materiały powinny posiadać aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające ich stosowanie w budownictwie. 4) Dokumentacja winna zostać opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m.in.: ustawy Prawo budowlane (tj: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawy Prawo ochrony środowiska (tj: Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. :Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do nich, m.in.: rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj: Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r, poz. 462 z późn. zm.) oraz innymi niewymienionymi powyżej aktami prawnymi. 5) Dokumentacja winna być spójna, powinna zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa - opinie, uzgodnienia, zgody, pozwolenia, decyzje, zatwierdzenia, sprawdzenia przez osoby uprawnione, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia oraz spis kosztorysów inwestorskich w formie tabelarycznej wraz z podsumowaniem ich wartości. 6) Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja nie powinna zawierać nazw własnych, znaków towarów, patentów lub pochodzenia zastosowanych znaków towarów, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń, celem zachowania zgodności z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - inwentaryzacji terenu inwestycji i opracowania map do celów projektowych, - wykonania badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym dla projektowanych inwestycji, - uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zatwierdzeń i innych dokumentów wymaganych przepisami Prawa budowlanego i innymi przepisami, potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę dla opisanego zadania wraz z uzyskaniem decyzji pozwoleń na budowę we właściwych urzędach i instytucjach, a następnie przekazania kompletu dokumentacji Zamawiającemu, oddzielnie dla każdego z etapów. W tym również, jeśli okaże się konieczne Wykonawca opracuje dokumentację środowiskową na potrzeby uzyskania tzw. decyzji środowiskowej. Dotyczy to również uzupełnienia uzyskanych opinii i uzgodnień wymaganych dodatkowo na etapie postępowania dotyczącego uzyskania pozwolenia na budowę. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Góra św. Małgorzaty, do załatwiania wszelkich spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym uzyskania wszelkich wymaganych prawem warunków, uzgodnień, decyzji, itp. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego będzie wnioskował, uczestniczył we wszystkich procedurach administracyjnych, sporządzi dokumentację, wyjaśnienia lub uzupełnienia wymagane przez odpowiednie organy, aż do uzyskania wszystkich wymaganych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę. Koszt przygotowania materiałów, wszelkich uzgodnień i opłat administracyjnych ponosi Wykonawca. - opracowania dokumentacji zgodnie z warunkami wydanymi przez Administratora sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty. - przekazania kompletu praw autorskich do wykonanych dokumentów na rzecz Zamawiającego i sprawowania nadzoru autorskiego obejmującego czynności wynikające z treści ustawy Prawo budowlane przez cały okres wykonywania robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną, na każde żądanie Zamawiającego zgłoszone w formie pisemnej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 dni kalendarzowych, a także w ramach tego będzie wspierał Zamawiającego w toku procedury przetargowej, udzielając wyjaśnień na pytania Wykonawców robót, w zakresie sporządzonej dokumentacji, wyjaśniał wątpliwości dotyczące projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualnie uzupełniał szczegóły dokumentacji projektowej, uzgadniał możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i rozwiązań technicznych, prowadził nadzór, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę. - przedstawiania Zamawiającemu rozwiązań projektowych w fazie roboczej w celu ostatecznego ustalenia proponowanych rozwiązań technicznych, kosztów eksploatacji, - ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym doboru materiałów budowlanych i standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych, - udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań projektowych. - uczestnictwa w spotkaniach roboczych w fazie projektowania, w celu prezentacji zaawansowania usług oraz konsultacji z Zamawiającym istotnych rozwiązań mających wpływ na koszty robót budowlanych i ewentualnych późniejszych kosztów eksploatacji, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji oraz uzyskania od niego akceptacji rozwiązań, - konsultowania z Zamawiającym wyboru rozwiązań projektowych przez cały okres trwania umowy. Wykonawca uwzględni w opracowywanej dokumentacji wszystkie sugestie i uwagi Zamawiającego i będzie informował Zamawiającego o wszelkich problemach i okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i termin zakończenia opracowań projektowych. - sporządzenia w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji prac projektowych, który będzie stanowił integralną część umowy. Na podstawie w/w harmonogramu Wykonawca będzie comiesięcznie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania z realizacji zamówienia do 2 - ego dnia każdego miesiąca. 8) Dokumentacja winna być opracowana w następującej ilości egzemplarzy dla każdego zadania (etapu) oddzielnie: - projekt budowlany (opracowany zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane wraz z uzyskaną decyzją/ami pozwolenia/eń na budowę) - po 5 egz., - projekt wykonawczy - po 5 egz., - przedmiar robót - po 4 egz., - kosztorys inwestorski - po 3 egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 3 egz., - przekazanie w/w dokumentów również w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD format PDF, oraz kosztorysy i przedmiary dodatkowo w wersji modyfikowalnej). Opracowany projekt budowlany i wykonawczy należy przedstawić w 2 egzemplarzach (papierowo oraz elektronicznie w formacie PDF) do uzgodnienia przez Zamawiającego i Administratora sieci kanalizacji sanitarnej. Przedmiotowa dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. musi być opracowana z należytą starannością, zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa i normami, zasadami wiedzy technicznej, musi gwarantować uzyskanie pozwolenia na budowę oraz prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Dokumentacja winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. 9) Opracowana dokumentacja będzie służyła Zamawiającemu do aplikowania o środki unijne oraz w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji inwestycji. 10) Wykonawcom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 11) Zamawiający uzna prace projektowe za zakończone wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji pozwoleń na budowę, oddzielnie dla każdego z etapów i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przekazania wszystkich materiałów wymienionych w punkcie 8. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraswmalgorzaty.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach