Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI UL. JANOWIECKA KALISZ POMORSKI

Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 78-540 Kalisz Pomorski, ul. Wolności 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3616263 , fax. 094 3616288
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego
    ul. Wolności 25 25
    78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3616263, fax. 094 3616288
    REGON: 33092056400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ DROGI UL. JANOWIECKA KALISZ POMORSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Janowiecka w Kaliszu Pomorskim. Przed realizacją inwestycji należy zapoznać się szczegółowo z wydanymi warunkami technicznymi, opiniami oraz uzgodnieniami. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie n/w robót : I. KANALIZACJA DESZCZOWA Projektowaną kanalizację, docelowo, należy odprowadzić do pobliskiego jeziora Bobrowo Wielkie. Przed włączeniem do jeziora ścieki deszczowe należy podczyścić w piaskowniku i separatorze (projekt podczyszczania stanowi oddzielne opracowanie). UWAGA : rzędne projektowanej studzienki D1 należy dostosować do rzędnych potrzebnych, określonych w projekcie podczyszczania ścieków. Sieć kanalizacyjną należy wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC (rury o ściankach litych klasy S) łączonych za pomocą pierścieni gumowych. Przy włączaniu przewodu do studzienek betonowych stosować tuleje ochronne do studni betonowych. Na sieci budować studzienki : studzienki osadnikowe kanalizacji deszczowej W z kręgów betonowych d=500 z osadnikiem o wysokości 0,90m, wyposażona w kosze (czyszczaki) z wpustem żeliwnym typu ciężkiego (40t) wyposażona w zabezpieczenia przed kradzieżą o wymiarach 40*60cm lub 50*50cm studzienki połączeniowe i rewizyjne wykonać wg KB 4.4.12.1(6) - z kręgów betonowych d=1000 z włazem żeliwnym, z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego d=600 z zamknięciem zatrzaskowym Elementy betonowe izolować przeciwwilgociowo dwukrotnie na zewnątrz bitizolem marki Pg. Wykopy wąskoprzestrzenne, umocnione, mechaniczne, przy zbliżaniu do istniejącego uzbrojenia podziemnego ręczne. Grunt sypki II kategorii. Rozebranie istniejącej nawierzchni o grubości 25cm oraz odtwarzanie nawierzchni o grubości 29cm - wg branży drogowej. Przewody z tworzyw należy układać na podsypce (w przypadku naruszenia gruntu rodzimego lub dużych domieszek gliny) i w obsypce z piasku drobno- i średnioziarnistego : grubość podsypki 10 cm, cały wykop zasypać piaskiem do wysokości 29cm poniżej terenu projektowanego. Podsypkę i zasypkę zagęszczać ręcznie i ubijakiem wibracyjnym (obsypkę do wysokości 30cm - tylko ręcznie) do wskaźnika Js=90%. Kanalizacja deszczowa z ul. Janowieckiej do jeziora zaprojektowana jest z rur PCV łączonych na uszczelkę, co zapewnia jej szczelność. - rurociąg z rur PCV ?500 mm długości L=55,50 mb, - separator, - osadnik, - studzienka kontrolna szt. 1 ? 1000 mm, - studnie D-1 wykonać jako osadnik Zaprojektowano 1 szt. studnię przelotową ? 1000 mm oznaczonych symbolem D-1A, przejścia szczelne w studniach wykonane zostaną z zastosowaniem wkładki połączeniowej PCV o odpowiedniej średnicy wtopioną w prefabrykowany krąg studzienny na odpowiedniej rzędnej. - projektowany odcinek kanalizacji deszczowej od studni D-1 do j. Bobrowo zlokalizowany jest na działkach nr 118, 111 i 112 - wylot do jeziora posadowić na działce nr 112. Do studni wykonuje się monolit z betonu hydrotechnicznego klasy B20 II BRANŻA DROGOWA Droga w planie sytuacyjnym Długość odcinka przebudowy całkowita: 568 mb Szerokość jezdni 5,50 m Wyokrąglenie w łuku poziomym km 0 + 063,14 R = 100,00m a = 191,71g Zmiana zwrotu trasy km 0+348,00 Wyokrąglenie na skrzyżowaniu z ul. Dworcową R=6,00m i 10,00m Zjazdy boczne utwardzone bitumiczne jak na rys. 1 : km 0+269,10 strona lewa ul. Sprzymierzonych km 0+297,00 droga gruntowa Zjazdy indywidualne z kostki betonowej grub 8cm na podsypce cementowo piaskowej 12cm Przekrój podłużny Spadki podłużne: min. 0,034%, max 4,29% Zmiany spadków podłużnych wyokrąglone łukami pionowymi wklęsłymi od R=850,00m do R=2200,00m. Przekrój normalny - szerokość jezdni bitumicznej: 5,50m - spadek jezdni daszkowy 1,8% - na odcinku do PKP spadek jezdni jednostronny 1,8% - chodnik szerok. 1,50m ze spadkiem 2% do jezdni Roboty ziemne Ilość robót ziemnych wg tabeli obliczeniowej - uzupełnienie poboczy oraz przedmiaru robót - korytowania chodników. Materiał ziemny z korytowania, do wbudowania w pobocza. Krawężniki i obrzeża Krawężniki betonowe 15x30 na ławach betonowych B-15 z oporem Obrzeża betonowe 7x30 na ławach betonowych B-10 zwykłych Konstrukcja nawierzchni Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego -grub. 4 cm Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego - wg tabeli wyrównań. Podbudowa - istniejąca nawierzchnia o podłożu brukowcowym. Chodniki Nawierzchnia chodników szer 1,50 z kostki betonowej 6cm szarej na podsypce piaskowej 5cm z obrzeżem betonowym 7x30cm Odwodnienie Odwodnienie do kanalizacji deszczowej budowanej wg odrębnego projektu branżowego. Uzbrojenie podziemne Przebudowa ulicy nie narusza struktury podziemnej uzbrojenia. WPROWADZA SIĘ NASTĘPUJĄCE ZMIANY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW, DO POWYŻSZEGO OPISU ORAZ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: -chodniki należy wykonać z kostki betonowej szarej 10x20x6 cm ułożonej na podsypce piaskowo-cementowej - 5 cm oraz na podbudowie wyrównawczej piaskowej 5-10 cm. -Wjazdy na posesje należy wykonać z kostki betonowej czerwonej 10x20x8 cm ułożonej na podbudowie betonowej B20 o grubości 12 cm oraz wyrównawczej posypce piaskowej 5-10 cm. -Jezdnię należy wykonać: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z masy mineralno-asfaltowej - grysowej zamkniętej o grubości 4 cm, warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego - półzamkniętej (półścisłej) o grubości 4-7 cm, w miejscach o brakującej istniejącej podbudowie, po przejściach kanalizacji oraz w pasy poszerzenia jezdni wykonać spod budowy betonowej z betonu B15 o grubości 18 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 600,00 zł (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach