Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chmielnej w Zamościu etap I

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, ul. Kilińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 383 198 , fax. 846 396 189
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Kilińskiego 86
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 383 198, fax. 846 396 189
    REGON: 95037166600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chmielnej w Zamościu etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Chmielnej w Zamościu ETAP I km 0+000 do km 0+223,26: a)Kanalizacja deszczowa: Łączna długość kanałów z rur PE Dn 300 mm kl. SN-8 długości 223,1 m Łączna długość przykanalików z rur Dn 200 mm SN-8 długości 32,4 m Studnie rewizyjne – 9 szt. Wpusty deszczowe, studnie ściekowe – 8 szt. 3.2. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 3.3. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 3.4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) następujące osoby: a) Kierownika budowy, b) wszystkie osoby wykonujące prace budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym robotników budowlanych, operatorów sprzętów - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 3.5. Wykonawca składa wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów prawa pracy w dniu przekazania placu budowy przez Zamawiającego. 3.6. Zamawiający przez cały okres realizacji zamówienia przysługuje prawo sprawdzenia, czy ww. osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę/podwykonawcę. 3.7. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie Zamawiający wezwie Wykonawcę do naprawienia wadliwej sytuacji, a w przypadku jego bezczynności nałoży na niego karę umowną zgodnie z postanowieniami umownymi. 3.8. Wykonawca okazujący dokumenty dotyczące pracowników jest zobowiązany uzyskać od nich zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. 3.9. Wykonawca ma uprawnienie do zmiany zgłoszonych osób, o których mowa w pkt. 3.5. poprzez przedstawienie nowej listy osób realizujących przedmiot zamówienia. Zmiana wykazu nie wymaga aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach