Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ul.Czarnogórskiej i ul.Kamyk w Olkuszu.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Kluczewska 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6431415 , fax. 032 6431415
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.
    ul. Kluczewska 4 4
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6431415, fax. 032 6431415
    REGON: 27356747100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ul.Czarnogórskiej i ul.Kamyk w Olkuszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji deszczowej. Zakres prac przedmiotowego zadania obejmuje: Etap I -ul.Kamyk od studni D2 do studni D36C kanał z rur PP ? 400 L=206,60m -ul.Czarnogórska od studni D36C do studni D33C kanał z rur PP ? 315 L= 65,80m -studzienki rewizyjne betonowe ? 1200 szt.-1 -studzienki inspekcyjne PP/PE ? 600 szt.-8 -wpusty deszczowe betonowe ? 500 szt.-6 -przykanaliki z rur PVC ? 160 do wpustów deszczowychL=12,65m Etap II -ul.Czarnogórska/łącznik/ od studni D45B do studni D23C i studni D19C -kanał z rur PP ? 315 L=210m -studzienki rewizyjne betonowe ? 1200szt.-3 -studzienki inspekcyjne PP/PE ? 600szt.-7 -wpusty deszczowe betonowe ? 500szt.-8 -przykanaliki z rur PVC ? 160 do wpustów deszczowychL=14,50m Etap III -ul.Czarnogórska od D6C do studni D3C/rejon skrzyżowania ul.Parkowej i Żuradzkiej/ -kanał z rur PP ? 315 L=72,30m -studzienki rewizyjne betonowe ? 1200szt.-1 -studzienki inspekcyjne PP/PE ? 600szt.-2 -wpusty deszczowe betonowe ? 500szt.-3 -przykanaliki z rur PVC ? 160 do wpustów deszczowych,L=11,50m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacje geologiczno - inżynierskie, projekty organizacji ruchu, przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w kwocie 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i lub poręczenia, gwarancja i lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu, c)precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i lub poręczeniem, d)kwotę gwarancji i lub poręczenia, e)termin ważności gwarancji i lub poręczenia, f)zobowiązanie gwaranta i lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż,: (i)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub (ii) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (iii) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iv) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego : 19 1240 4748 1111 0000 4868 8523 Bank PEKAO S.A . Oddział Olkusz. Tytuł przelewu musi wskazywać nazwę postępowania, w związku z którym wnoszone jest wadium, tj.:Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnogórskiej i ul. Kamyk w Olkuszu. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium w postaci przelewu bankowego potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach