Przetargi.pl
Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Ks. Apolinarego Leśniewskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8225652, , fax. 0-43 8225652
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej
    Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8225652, , fax. 0-43 8225652
    REGON: 73500300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp4sieradz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego w budynku B Szkoły Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30. Zamówienie związane jest z unieczynnieniem i demontażem istniejących instalacji teletechnicznych oraz wykonaniem instalacji teletechnicznych. 2. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.wykonanie następujących elementów i robót: a) demontaż istniejącej instalacji technicznej, b) wykonanie tras koryt kablowych, c) układanie kabli i przewodów, d) instalowanie gniazd i łączników elektrycznych, e) montaż urządzeń i aparatów systemów niskoprądowych, f) montaż elementów systemu CCTV, g) pomiary, uruchomienia, h) przepięcia instalacji elektrycznych, i) przeprowadzenie szkolenia dla obsługi. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4.W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5.Stosowane materiały i urządzenia muszą być nowe, najlepszej jakości, o parametrach dostosowanych do czynników zewnętrznych, na których działania mogą być wystawione, a także dokładnie odpowiadać warunkom niezbędnym do prawidłowego wykonywania powierzonych robót oraz do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji. Stosowane materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie deklaracje zgodności lub certyfikaty dopuszczające do stosowania ich w budownictwie. Cały system okablowania musi jednolity, tj. cały odcinek okablowania poziomego musi być w jednym standardzie, nie gorszym od zaproponowanego w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia, jego części bądź jakiejkolwiek części majątku Zamawiającego ma obowiązek ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego lub wymianę na nowy na własny koszt. 7 W związku z tym, iż prace instalacyjne będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czasie nauki szkolnej należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania szkoły oraz ustalić godziny pracy z Zamawiającym. Wszystkie prace głośne jak np. demontaże, skucia, przewierty powinny odbywać się po godzinie 15.00 (nie dotyczy okresu, gdy nauka szkolna odbywa się w formie zdalnej - wówczas Wykonawca może rozpoczynać ww. prace od godz. 07.00). Istnieje możliwość wykonywania prac w dni wolne od pracy (po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym). 8.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach przewyższającym minimum. 9.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca m.in. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określającą zasady postępowania przetargowego. 10.Postępowanie z materiałami z rozbiórki i demontażu Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 11.Zamawiający zaleca, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna możliwa jest w dni robocze w godzinach 9.00-14.00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się z Zamawiającym pod numerem telefonu: 43 822- 71-42 (sekretariat). 12.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 11320): a)roboty związane z demontażem istniejącej instalacji monitoringu, b)roboty związane z montażem nowej instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV, c)roboty związane z wykonaniem prób, pomiarów i prac wykończeniowych zgodnie z obowiązującymi polskimi normami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach