Gmina Osiek ogłasza przetarg
- Adres: 87-340 Osiek,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (56) 4938121 , fax. (56) 4938121
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (56) 4938121, fax. (56) 4938121
REGON: 87111844800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaosiek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji odwadniania osadu na oczyszczalni gminnej w Osieku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest: wykonanie instalacji odwadniania osadu na oczyszczalni gminnej w miejscowości Osiek na działce nr 376/44, gmina Osiek, powiat brodnicki, składającej się z szeregu obiektów, w których skład wchodzą miedzy innymi: projektowana wiata na osad odwodniony, projektowane zadaszenie nad nawierzchnią na osad odwodniony z uwzględnieniem wykonania nawierzchni na osad odwodniony. Obiekty te zostaną zbudowane wraz z infrastrukturą towarzyszącą w postaci między innymi projektowanych nawierzchni utwardzonych, a także projektowanego kontenera z instalacją odwadniania osadów (rurociągi, instalacje i urządzenia). Budowa wspomnianych obiektów będzie polegać na dostosowaniu istniejących obiektów przy uwzględnieniu infrastruktury technicznej na terenie objętym inwestycją do poprawy wydajności funkcjonowania oczyszczalni. Projektowana wiata na osad odwodniony oraz projektowana nawierzchnia na osad odwodniony z uwzględnieniem jej zadaszenia będą jednymi z szeregu obiektów wchodzących w skład oczyszczalni ścieków. Przeznaczone są do gromadzenia i składowania osadu odwodnionego. Lokalizacja: miejscowość Osiek, gmina Osiek na terenie działek nr 376/44. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SIWZ. 5. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna dokumenty oryginalne należy dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 45 9484 1150 0800 0114 2008 0002 (Bank Spółdzielczy w Brodnicy, o. w Osieku) z dopiskiem: WADIUM nr ref. KPFZ.271.10.2020 Osiek
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami o których mowa w pkt. III.3) powyżej Wykonawca składa wraz z Formularzem Oferty: 1) zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone przez podmiot, na zdolności lub sytuację którego powołuje się Wykonawca, jeśli dotyczy, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli dotyczy, 3) pełnomocnictwo osoby(osób) składających ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych z ofertą. 4) dokumenty dotyczące wniesienia wadium zgodnie z działem 14 pkt 6 SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym składa każdy z Wykonawców. 3. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - chyba, że złożone z ofertą dokumenty wskazują na powyższe okoliczności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11